ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مزایای اخذ اقامت لهستان

موارد بحث شده

امروزه متقاضیان اخذ اقامت لهستان از همر زمان دیگری بیشتر شده است. دلیل این افزایش، جذابیت لهستان برای افراد مختلف است. راه‌های گوناگونی برای اخذ اقامت کشور  لهستان وجود دارد. یکی از این راه‌ها ثبت شرکت در لهستان است.

در این مطلب قصد داریم به مزایای اخذ اقامت لهستان اشاره کنیم تا تمامی افراد بدانند که ثبت شرکت در لهستان می‌تواند چه مزایایی برای آن‌ها به همراه داشته باشد.

تحصیل در بهترین دانشگاه‌های لهستان

یکی از مهم‌ترین مزایا برای کارآفرینان و تمامی افرادی که قصد دارند اقامت لهستان را بگیرند، این است که می‌‎توانند در بهترین دانشگاه‌های این کشور تحصیل کنند و از بهترین آزمایشگاه‌ها، اساتید حاذق و چیره‌دست و دستاوردهای علمی این کشور استفاده نمایند.

تمام اموالتان را پس از اخذ اقامت لهستان، به نام خود بزنید

یکی از مهم‌ترین مزایای اخذ اقامت این کشور آن است که دیگری نگرانی بابت اموالتان در لهستان نخواهید داشت. پس از اخذ اقامت این کشور:

  1. تمام املاک را به صورت کامل به نام خود ثبت کنید (کاملاً رسمی)
  2. برای شما این امکان وجود دارد که خودرو خریداری کنید و خودرو را به پلاک اروپایی به نام خود ثبت کنید

عدم احساس دلتنگی در لهستان

یکی از مهم‌ترین و بهترین مزایای گرفتن اقامت کشور لهستان این است که می‌توانید برای تمام اعضای درجه یک خود (همسر و فرزندان) دعوت‌نامه ارسال کنید و آن‌ها به لهستان دعوت نمایید. با این کار دیگر احساس دلتنگی نخواهید کرد و برای همیشه در کنار همسر و فرزندان خود خواهید بود.

استفاده از بیمه مثل یک شهروند لهستانی

وقتی فرد اقامت این کشور را دریافت می‌کند، از نظر خدمات و تسهیلات اجتماعی هیچ‌گونه محدودیتی نخواهد داشت و با وی مانند شهروندی که در لهستان پای به عرصه هستی نهاده است، رفتار خواهد شد. شایان ذکر است که در این کشور، امکان بازنشستگی هم برای فردی که اقامت دارد (از نوع دائم) وجود خواهد داشت.

گواهینامه اروپایی یا ترجمه گواهینامه اصلی افراد

لذت رانندگی در خودروهای به‌روز، باکیفیت، ایمن و زیبا یکی از لذت‌بخش‌ترین حس‌های دنیا است. لهستان به عنوان کشوری پیشرفته، کلکسیونی از بهترین خودروهای دنیا را در خود جای داده است که با داشتن گواهینامه می‌توانید نهایت لذت را از آن‌ها ببرید.

در صورتی که اقامت لهستان را داشته باشید، می‌توانید از رانندگی این خودروهای عالی هیجان‌زده شوید. همچنین در صورتی که دولت لهستان بپذیرد، می‌توانید گواهینامه خود را ترجمه کنید. البته جای هیچ نگرانی نیست و می‌توانید این کار را به موسسه یورو اقامت بسپارید.

موسسه یورو اقامت می‌تواند با سرعتی باورنکردنی و قیمتی شگفت‌انگیز، فرآیند ثبت شرکت لهستان یا اخذ اقامت این کشور را برای شما به انجام برساند. کافی است با شماره‌هایی که در سایت قرار داده‌ایم، تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مزایای اخذ اقامت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights