ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

قابل توجه متقاضیان اقامت لهستان: میزان اجاره‌بها در این کشور

موارد بحث شده

در مقاله «تهیه مسکن پس از اخذ اقامت لهستان» به وضعیت مسکن در این کشور اشاره شد. در آن مقاله گفته شد که مسکن خوب در لهستان به وفور یافت می‌شود و می‌توان با هزینه‌ای منطقی و مقرون به صرفه در این کشور یک خانه خوب اجاره کرد. از طرفی در این کشور مشاوران املاکی هستند که به زبان انگلیسی مسلط باشند و بتوانند به شما کمک کنند که پس از ثبت شرکت لهستان از نظر مسکن به مشکل برنخورید.

در لهستان، آب رایگان مصرف کنید!

پیش از این‌که بخواهیم به مسئله اقامت لهستان و وضعیت اجاره‌بها در این کشور بپردازیم، لازم است نکته مهمی را بیان کنیم. مصرف آب در منازل و ساختمان‌های مسکونی لهستان هیچ هزینه‌ای ندارد و کاملاً رایگان است. البته این رایگان بودن، به معنای باز گذاشتن شیر آب و ساختن استخر رایگان با آب شیر نیست. مصرف آب، یک حد معقول و تعریف‌شده دارد که نباید از آن حد فراتر بروید.

اجاره‌بها در لهستان

دغدغه‌ اصلی کارآفرینان پس از ثبت شرکت لهستان، اخذ اقامت لهستان است. وقتی فردی اقامت کشوری را می‌گیرد، تمایل دارد که در یک خانه خوب زندگی کند که از امکانات مناسب برخوردار باشد و از طرفی اجاره‌بهای آن منطقی و مقرون به صرفه باشد.

دولت لهستان تلاش کرده است که میزان اجاره‌بها را در حد معقول و منطقی نگه دارد. در ادامه به میزان اجاره‌بها اشاره خواهیم کرد:

اجاره خانه‌ای با یک اتاق خواب در مرکز شهر

اگر بخواهید خانه‌ای با یک اتاق خواب اجاره کنید که در مرکز شهر و حوالی آن قرار گرفته باشد، باید بین 900 تا 2000 زلوتی اجاره‌بها بپردازید.

اجاره خانه‌ای با یک اتاق خواب ولی در حومه شهر

در صورتی که منزلی که اجاره می‌کنید، یک خوابه باشد ولی در حومه شهر قرار گرفته باشد، میزان اجاره‌بهای آن 700 تا 1300 زلوتی خواهد بود.

اجاره‌بهای یک منزل دو‌خوابه در مرکز شهر

اگر منزلی با دو اتاق خواب اجاره کنید که در مرکز شهر قرار گرفته باشد، اجاره‌بهای آن 1100 تا 2200 زلوتی خواهد بود.

اجاره‌بهای یک خانه با دو اتاق خواب در حومه شهر

چنین منزلی بین 900 تا 1600 زلوتی اجاره بها خواهد داشت.

اجاره‌بهای خانه‌ای با سه اتاق خواب در مرکز و حومه شهر چقدر است؟

در صورتی که پس از اخذ اقامت لهستان، بخواهید یک خانه با سه اتاق خواب در مرکز شهر اجاره کنید، باید بین 2500 تا 3500 است زلوتی اجاره دهید. در صورتی که این منزل در حومه شهر باشد، اجاره‌بهای آن 1250 تا 2100 زلوتی خواهد بود.

اقامت لهستان؛ اقامتی مقرون به صرفه

هزینه زندگی در لهستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی پایین‌تر است و به همین خاطر موسسه یورو اقامت با مشاهده رشد اقتصادی بالای این کشور، به کارآفرینان توصیه می‌کند که لهستان را برای ثبت شرکت و توسعه کسب و کار خود انتخاب نمایند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

قابل توجه متقاضیان اقامت لهستان: میزان اجاره‌بها در این کشور
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights