ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

فرصت‌های شغلی برای دانشجویان پس از اخذ اقامت لهستان

موارد بحث شده

تحصیل در لهستان به عنوان یک خارجی و از طریق اخذ اقامت لهستان یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید. یکی از این مزایا این است که دانشجو می‌تواند به راحتی به کار و فعالیت اقتصادی بپردازد. برای کار کردن، امکان اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت، کار و غیره نیز وجود دارد ولی لهستان این امکان را برای دانشجویان فراهم کرده که کار کنند و مخارج تحصیل خود را بپردازند.

هیچ نیازی به مجوز کار نیست

یکی از مزایای اقامت لهستان برای دانشجویان این است که هیچ نیازی به قرار گرفتن در فرآیندهای اداری برای اخذ مجوز کار ندارند و بدون نیاز به چنین مجوزی می‌توانند کار دلخواه خود را بیابند. به بیان ساده‌تر، در صورتی که هنوز اقامت لهستان را دریافت نکرده‌اید، پای هیچ قراردادی را امضا نکنید. در صورتی که قرارداد را امضا کنید باید به دنبال اخذ اقامت لهستان از طریق کار باشید.

فرصت‌های شغلی برای دانشجویان و متقاضیان اقامت لهستان

  • یکی از نگرانی‌های دانشجویان و افراد خارجی این است که نمی‌توانند به زبان لهستانی صحبت کنند. ما به آن‌ها اعلام می‌کنیم که نگران هیچ چیزی نباشند. این افراد می‌توانند در صورت تسلط به زبان انگلیسی یا زبان‌های دیگر، در آموزشگاه‌های زبان به تدریس بپردازند.
  • از سوی دیگر در صورت تسلط به زبان لهستانی، قدرت بسیار بیشتری خواهید داشت و موقعیت‌های شغلی بسیار بیشتری در برابر چشمان شما خواهد بود. یکی از این مشاغل، فعالیت در زمینه گردشگری است. می‌توانید همراه با گردشگرانی که به لهستان می‌آیند، به امکان مختلف بروید و کنار آن‌ها باشید یا مدیر تور شوید.
  • یکی از مشاغل مهم و حیاتی که به زبان لهستانی نیاز دارد، مراکز تماس است. این موقعیت شغلی نیاز به تسلط بالا به زبان لهستانی دارد. به هیچ عنوان نباید در حد یک مبتدی عمل کنید.
  • یکی از مشاغل عالی که پس از اخذ اقامت لهستان می‌توانید در آن مشغول به کار شوید، مشاغل فناوری اطلاعات مانند برنامه‌نویسی است. نگران نباشید نیازی نیست لهستانی صحبت کنید. کافی به زبان انگلیسی صحبت کنید و نیاز خود را برآورده سازید.
  • مهمان‌نوازی یا مهمان‌یاری یکی از حوزه‌های مهم و پرحرارت دیگری است که دانشجویان خارجی می‌تواننند در آن مشغول به کار شوند. این حوزه یکی از زمینه‌های وسیع و گسترده لهستان به حساب می‌آید و افراد بسیاری در این زمینه فعالیت دارند. برای این زمینه، نیاز به کار فیزیکی دارید ولی نیازی نیست به زبان لهستانی صحبت کنید. به عنوان مثال می‌توانید تزئیات کریسمس را در منازل انجام دهید.

موسسه یورو اقامت در زمینه اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت و انواع روش‌های دیگر فعالیت دارد و می‌تواند در زمینه‌های مختلفی در رابطه با لهستان به شما مشاوره دهد. شماره‌های تماس مشاوران ما در سایت قرار دارد. کافی است تماس بگیرید و در هر زمینه مرتبط با لهستان و اقامت از مشاوران ما کمک بگیرید. موفقیت و سربلندی شما هدف ماست.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

 

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

فرصت‌های شغلی برای دانشجویان پس از اخذ اقامت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights