Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

شرایط زندگی و اقامت لهستان

موارد بحث شده

شرایط زندگی و اقامت لهستان

سریع ترین روش برای اخذ شرایط زندگی و اقامت لهستان هم برای فرد متقاضی و هم برای اعضای خانواده ، سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در لهستان است .ما به شما در آماده سازی تمام اسناد لازم برای ایجاد یک ششرکت کمک خواهیم کرد پس از ثبت شرکت اجازه اقامت موقت برای سه سال دریافت خواهید کرد . بعد از سه سال می توانید آن را در هر سال دوباره تمدید کنید و در نهایت بعد از پنج سال برای اقامت دائم اقدام به عمل آورید .  البته در طول این پنج سال باید حتما در لهستان بمانید و نسبت به تقویت زبان لهستانی خود تلاش کنید چرا که باید امتحان زبان لهستانی را پشت سر بگذارید .

هزینه زندگی و اقامت لهستان

زندگی در لهستان بسیار ارزان تر از سایر کشورهای اروپایی است . قیمت مقرون به صرفه مواد غذایی ، اجاره و سرگرمی معمولا یکی از دلایل اصلی انتخاب لهستان برای مهاجرت است . ورشو از نظر مسکن گران ترین شهر در لهستان است .

اخذ اقامت لهستان از طریق تحصیل

آسان ترین و مقرون به صرفه ترین روش اخذ اقامت لهستان ، مهاجرت تحصیلی است . از مزایای تحصیل در لهستان می توان به امکان تحصیل به زبان انگلیسی و هزینه های پایین و مقرون به صرفه دانشگاه ها اشاره کرد که معمولا کمتر از ۴۵۰۰ دلار در سال است .

متوسط هزینه زندگی دانشجویی ۳۵۰ یورو تا ۵۵۰ یورو در هر ماه است . دانشجویان برای اخذ پذیرش از دانشگاه های لهستان باید مدرک زبان انگلیسی ارائه دهند . در این روش بعد از فارغ التحصیلی راحت تر می توانید کار مناسبی پیدا کنید و مجوز کار بگیرید و در نهایت برای اقامت دائم اقدام کنید .

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اقامت لهستان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

شرایط زندگی و اقامت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ