ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

دلایل محکم برای سرمایه گذاری و اقامت لهستان

موارد بحث شده

دلایل محکم برای سرمایه گذاری و اقامت لهستان

دلایلی که مردم بیشتر کشور ها ی خارجی اقامت لهستان را انتخاب می کنند رشد روز افزون اقتصاد در این کشور است اعتصابهای کارگری در بندر گدانسک در شمال لهستان هسته اصلی مقاومت عمومی در برابر حکومت کمونیستی لهستان بود. شرکت «سانریف» را که شرکت قایق سازی ۳۵ سال پیش یک بازرگان فرانسوی در گدانسک به راه انداخت. این شرکت تنها یک نمونه از سرمایه گذاری خارجی در لهستان است. نیکولا لپ پسر او در حال حاضر یکی از بنیانگذاران کمپانی کشتی سازی «سانریف» است.

او درباره اینکه چه چیزی در اینجا توجه پدرش را به خود جلب کرد، می گوید: «گدانسک از نظر کشتی سازی یک مکان تاریخی به حساب می آید. افراد زیادی اینجا هستند که در زمینه ساخت انواع کشتی مهارت دارند، در ساخت کشتی فولادی، کشتی چوبی یا کشتی ساخته شده با کامپوزیت. کسانی اینجا کار می کنند که بخوبی با فناوری و مهارتهای کشتی سازی آشنایی دارند، مهندسانی اینجا هستند که در زمینه موتور کشتی از دانش کافی برخوردارند. در نتیحه به نظرم اینجا برای کشتی سازی محل مناسبی است.»

پیشرفت و نوآوری در اقتصاد و اخذ اقامت لهستان 

مردم لهستان به فناوریهای نوین روی آورده اند. این وضعیت نوید پیشرفتهای بیشتر را می دهد.  لهستان شاهد تغییر و تحولات چشمگیری بوده است که هم در ظاهرشهرسازی رخ داده، و هم شامل شیوه های نوین تولید و ارائه محصول برای مشتریان داخلی و خارجی است. در حال حاضر نرخ بیکاری در لهستان در مقایسه با کشورهای دیگر در اروپا پایین است. چالش بزرگ لهستان امروز این است که از یک اقتصاد سنتی به سمت  تفکر نوآورانه در اقتصاد برود

لهستان در زمینه فناوری اطلاعات و در زیست فناوری سرآمد است. به همین دلیل است که شرکتهای جهانی زیست فناوری برای کار به لهستان می آیند. حوزه های تحقیق و توسعه، و فناوری مالی و بانکداری هم در حال پیشرفتند. عملکرد فناوری اطلاعات هم در لهستان خیلی بالاست.»

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اقامت لهستان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

دلایل محکم برای سرمایه گذاری و اقامت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights