ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چند چالش پیش روی متقاضیان ثبت شرکت لهستان

دانشنامه لهستان

موارد بحث شده

وقتی شخصی می‌خواهد ثبت شرکت لهستان را به نحو احسن به اتمام برساند باید به این نکته توجه داشته باشد که در حین فرآیند ثبت شرکت و پس از پایان این مراحل و شروع کسب و کار در لهستان، باید با یک سری از چالش‌ها روبرو شود تا بتواند در کسب وکار خود موفق شود و اقامت لهستان را به راحتی اخذ نماید.

یکی از مزیت‌های اصلی ثبت شرکت لهستان این است که پرجمعیت‌ترین کشور در اروپای مرکزی است و بازار مصرف‌ کننده آن 38 میلیون نفر گزارش شده است و در صورتی که بتوانید اقامت لهستان را دریافت کنید، به راحتی می‌توانید از کسب و کاری سودآور و پردرآمد بهره‌مند شوید و محصول یا خدمات خود را در سراسر اروپا عرضه کنید. این کشور در کنار این مزایا، چالش‌هایی هم پیش روی شما قرار می‌دهد:

شروع کسب و کار

آغاز فرآیند کسب و کار و ثبت شرکت لهستان ممکن است مدتی طول بکشد و حتی گاهی بیش از یک ماه طول زمان‌ می‌برد تا کل روند تکمیل شود.

برقراری ارتباط

برای برقراری ارتباط و راه اندازی شرکت، لازم است که فرد یا افراد، دفتر کار خود را به تمامی موارد لازم مانند برق مجهز کنند. گرفتن انشعاب برق برای دفتر کاری که نوساز است، شش پروسه مختلف دارد و حدود 180 روز زمان می‌برد. به همین خاطر اکثر متقاضیان ثبت شرکت لهستان سعی می‌کنند که از دفاتر و ساختمان‌های اداری موجود در این کشور استفاده کنند.

پرداخت مالیات

نرخ مالیات شرکت در لهستان 19 درصد و نرخ مبنا برای مالیات بر ارزش افزوده 23 درصد است و این مالیات برای اکثر کالاها و خدمات اعمال می‌شود. شرکت‌ها هم باید هزینه‌های دیگری از جمله سهم سازمان تأمین اجتماعی و صندوق دولتی برای معلولان را بپردازد. با توجه به این موارد ثبت شرکت لهستان توسط افراد خارجی هم با هزینه‌هایی از جمله مالیات همراه است.

اهمیت مجوزهای کاری برای ثبت شرکت لهستان

قانون موسسات ترویج اشتغال و بازار کار بیان می‌دارد که یک کارفرما می‌تواند کارکنان خارجی را به کار بگیرد به شرطی که مجوزهای لازم را از قانون‌گذار محلی دریافت کند و به همین خاطر متقاضیان می‌توانند کارکنان داخلی و خارجی را استخدام کنند.

اخذ اقامت لهستان، منوط به تبعیت از قانون

اشخاص مختلف خارجی برای اینکه بتوانند به راحتی مجوزهای مربوط به اقامت لهستان را اخذ کنند، باید نشان دهند که در طی اقامت در این کشور به تمامی قوانین این کشور پایبند هستند و می‌توانند به پیشرفت و امنیت بیشتر این کشور کمک کنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستانبا کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چند چالش پیش روی متقاضیان ثبت شرکت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights