ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چند مزیت جدید و باورنکردنی برای ثبت شرکت در لهستان (1)

موارد بحث شده

به تازگی جذابیت ثبت شرکت در لهستانافزایش چشمگیری داشته است؛ زیرا متقاضیان بر این باور هستند که علاوه اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت می‌توانند به مزایای بسیار بیشتری دست یابند.  در این مطلب قصد داریم به مزایای جدید و باورنکردنی که دولت لهستان برای متقاضیان ثبت شرکت در لهستان در نظر گرفته است، اشاره کنیم.

مالکیت 100 درصد شرکت

یکی از مهم‌ترین مزایایی که ثبت شرکت در لهستان برای کارآفرین یا سرمایه‌گذار دارد، این است که می‌تواند مالکیت 100 درصد شرکت خود را داشته باشد و قرار نیست که شریک محلی برای او یک الزام باشد. ورود شریک محلی به ماجرا باعث می‌شد که بتواند در تصمیمات مدیریتی اعمال نفوذ کند و حتی شرکت را از هدف اصلی خود دور سازد.

بازار اروپا پس ازثبت شرکت در لهستان، در اختیار شماست

دسترسی به بازار اروپا سبب می‌شود که کارآفرین بتواند محصولات خود را در یک بازار نامحدود که به سراسر جهان دسترسی دارد، عرضه کند. عرضه این محصول در بازار اروپا، بسیاری از طرف‌های آسیایی، آمریکایی و آفریقایی را هم وارد بازی می‌کند و از این طریق شرکت شما می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن رشد و پیشرفت کند.

آزادی بازار اروپا یکی از بزرگ‌ترین موهبت‌هایی است که پس از ثبت شرکت در لهستان با آن روبرو خواهید شد. کارآفرینان می‌توانند مواد اولیه خود را با کمترین قیمت از سراسر جهان به راحتی خریداری کنند و محصولات خود را پس از تولید با سودی بالا به فروش برسانند.

امکان صادرات و واردات به دلیل آزاد بودن فضای کسب و کار در این کشور چندان بالا نیست و همین عامل موجب جذب افراد مختلف به بازار لهستان می‌شود.

امکان اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت

در صورتی که شرکتی که به ثبت می‌رسانید، موفق باشد، بتواند به اهدافی که در بیزینس پلن تعیین کرده‌اید دست یابد و روندی رو به رشد را سپری کند، در اولین فرصت می‌توانید اقامت لهستان را دریافت کنید.

در مقاله «چند مزیت جدید و باورنکردنی برای ثبت شرکت در لهستان (2)» به چند مورد دیگر از مزایای این کشور برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان اشاره شده است. یکی از این مزایا این است که در صورتی که بتوانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید، می‌توانید جهت دریافت پاسپورت با اعتبار پنج ساله نیز اقدام نمایید.

موسسه یورو اقامت با تکیه بر دانش و تجربه مشاوران و متخصصان خود می‌تواند تمامی سوالات حوزه اقامت و ثبت شرکت در لهستان را پاسخ دهد. کافی است با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید و از مشاوره یورو اقامت استفاده کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت در لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چند مزیت جدید و باورنکردنی برای ثبت شرکت در لهستان (1)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights