ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

سامانه تجاری برای ثبت شرکت لهستان

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان به واسطه دفتر ثبت تجاری در لهستان انجام می‌شود. این دفتر، یک پایگاه آنلاین داده اقتصادی است که تمامی اطلاعات مربوط به کارآفرینان وشرکت‌ها را نگهداری می‌کند. هر شرکتی که بخواهد در لهستان فعالیت کند، باید در دفتر ثبت تجاری ثبت شود و اطلاعات مربوط به آن در این دفتر نگهداری شود. مدیریت ثبت اطلاعات با وزارت دادگستری لهستان است و چندین گام باید برداشته شود تا ثبت شرکت لهستان به صورت کامل انجام گیرد.

بخش‌های دفتر ثبت تجاری لهستان

دفتر ثبت تجاری به سه بخش عمده تقسیم می‌شود:

  • ثبت کارآفرینان در لهستان
  • ثبت انجمن‌ها در لهستان
  • بدهکارهای ورشکسته در لهستان

ثبت کارآفرینان در لهستان

در بخش کارآفرینان، تمامی کارآفرینان و تمامی افرادی که مراحل مربوط به ثبت شرکت لهستان را انجام داده‌اند، وجود دارد و هر فردی با هر نوع فعالیت تجاری و اقتصادی در این بخش وجود دارد. این افراد در صورتی که بخواهند به فعالیت خود در این کشور ادامه دهند، باید جهت اخد اقامت لهستان هم اقدام کنند.

ثبت انجمن‌ها در لهستان

سازمان‌های حرفه‌ای و اجتماعی و همچنین مراکز خدمات درمانی عمومی در بخش انجمن‌‌ها قرار می‌گیرند. در صورتی که انجمنی بخواهد وارد فرآیند ثبت شرکت لهستان شود و فعالیت خود را در لهستان آغاز نماید، باید در این سامانه ثبت شود و اعضایی که نام آنها در این سامانه ثبت می‌شود، می‌توانند جهت اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت اقدام کنند.

بدهکارهای ورشکسته در لهستان

در صورتی که فردی تمامی مراحل ثبت شرکت لهستان را طی کند، فعالیت خود را در این کشور آغاز کند ولی نتواند در کار خود موفق شود و ورشکسته شود، وارد این سامانه خواهد شد.

اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت

در صورتی که فردی بخواهد در لهستان بماند و کسب و کار خود را پیگیری کند، باید به شکلی وارد مرحله اخذ اقامت لهستان شود و برای این کار حتما باید شرکت وی در دادگاه ملی لهستان ثبت شود. وقتی ثبت تجاری و همچنین ثبت در دادگاه ملی لهستان انجام شود، شرکت می‌تواند به صورت قانونی فعالیت خود را آغاز نماید.

دو حالت برای ثبت شرکت لهستان در سامانه تجاری

انجام مراحل ثبت شرکت لهستان به دو صورت آنلاین و الکترونیکی (از طریق وب سایت وزارت دادگستری لهستان) و حضوری (از طریق دفاتر محلی سراسر لهستان) انجام می‌شود. در صورتی که یک سرمایه گذار خارجی بخواهد شرکت خد را تأسیس و ثبت کند و نتواند در زمان ثبت در این کشور حضور داشته باشد، باید یک نماینده انتخاب کند و به وی وکالت بدهد که این حق وکالت باید شامل آپوستیل باشد تا بتواند شرت خود را از طریق این شخص شرکت خود را ثبت کند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.

09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

سامانه تجاری برای ثبت شرکت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights