Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

تهیه مسکن پس از اخذ اقامت لهستان

موارد بحث شده

معمولاً کارآفرینان و سرمایه‌گذاران پس از ثبت شرکت لهستان، به دنبال اقامت این کشور هستند. اقامت لهستان، مستلزم اجاره یا خرید مسکن است. وقتی فردی بخواهد که در این کشور کار کند یا خانواده‌اش را با خود به لهستان ببرد، لازم است که منزل مناسبی در این کشور داشته باشد.

در این مطلب تصمیم داریم که یک مجموعه اطلاعات کلی پیرامون مسئله مسکن در اختیار شما قرار دهیم تا پس از اخذ اقامت لهستان بتوانید با درک کامل شرایط اقدام نمایید و دچار سردرگمی نشوید.

اجاره‌بها، مناسب و پیدا کردن مسکن خوب، آسان است

یکی از مزایای کشور لهستان که برای کارافرینان و سرمایه‌گذاران مناسب و رضایت‌بخش است، آسن بودن پیدا کردن مسکن مناسب است؛ زیرا در این کشور مشاوران املاک و منازل خالی و مناسب زیادی وجود دارد که می‌توانید پس از اقامت لهستان، یکی از آن‌ها را برای خود اجاره کنید و از آن لذت ببرید.

بالا بودن تعداد خانه باعث شده است که اجاره‌بهای مسکن در این کشور چندان بالا نباشد. به همین جهت افرادی که وارد فرآیند ثبت شرکت لهستان می‌شوند و پس از آن در همین کشور زندگی می‌کنند، از زندگی در لهستان رضایت نسبی دارند. برای اطلاع در مورد اجاره‌بها می‌توانید مقاله «قابل توجه متقاضیان اقامت لهستان: میزان اجاره‌بها در این کشور» را مطالعه کنید.

وجود مشاوران املاک انگلیسی‌زبان در لهستان

یکی از مزایای لهستان، وجود مشاوران املاکی است که با زبان انگلیسی آشنا هستند و می‌‎توانند در فرایند پیدا کردن مسکن به شما کمک کنند. البته احتمالا هزینه این مشاوران کمی بیشتر خواهد بود. اکثر متقاضیان اقامت لهستان پس از ورود به این کشور، از طریق همین افراد برای گرفتن مسکن اقدام می‌کنند.

آپارتمان‌های کوچک برای کم کردن هزینه اقامت لهستان

بسیاری از افرادی که ثبت شرکت لهستان را انجام می‌دهند و زندگی در این کشور را آغاز می‌کنند، در ابتدا می‌توانند هزینه بخش مسکن را به حداقل ممکن برسانند. به همین خاطر می توانند آپارتمان‌های کوچک را برای زندگی انتخاب نمایند تا کارت اقامت گرفته شود ولی در هر صورت اجاره آپارتمان و ویلای بزرگ برخلاف کشورهای پر هزینه اروپایی خیلی سنگین نیست و می‌تواند در رفاه و آسایش کامل به زندگی ادامه دهند.

یورو اقامت؛ بهترین مشاور و همراه در مسیر اخذ اقامت لهستان

  • موسسه یورو اقامت با تجربه درخشان خود در زمینه ثبت شرکت در کشور لهستان و اخذ اقامت این کشور، می‌تواند بهترین مشاوره لازم در خصوص شهر و مکان مناسب برای زندگی در لهستان را به شما پیشنهاد دهد.
  • می‌توانید تمامی سوالات خود را از طریق سامانه مشاوره رایگان (شماره تماس در سایت قرار داده شده است) مطرح و پاسخ خود را به بهترین شکل ممکن دریافت کنید.

یورو اقامت با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن، شرکتتان را در لهستان ثبت می‌کند و  اقامت کشور لهستان را برای شما می‌گیرد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

تهیه مسکن پس از اخذ اقامت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ