ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

تجربه یکی از ایرانیان مقیم آمریکا از اقامت لهستان

موارد بحث شده

روزی یکی از کارآفرینانی که در حال حاضر در آمریکا اقامت دارد، به دفتر یورو اقامت مراجعه کرد و اعلام کرد که قصد دارد وارد فرآیند اخذ اقامت لهستان شود. وی به خوبی می‌دانست که ثبت شرکت لهستان یکی از پرطرفدارترین روش‌ها برای اخذ اقامت این کشور است. وی تصمیم داشت که یک شرکت تولیدی بزرگ در این کشور راه اندازی کند و در کنار این شرکت از مزایای اقامت لهستان نیز بهره‌مند شود.

متخصصان و مشاوران یورو اقامت به او کمک کردند تا بتواند در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن، کسب و کار خود را در لهستان راه اندازی کند و اقامت لهستان را دریافت نماید. در این مطلب قصد داریم که به تجربه زندگی او در لهستان اشاره کنیم تا متقاضیان اخذ اقامت لهستان و کسانی که تمایل به ثبت شرکت لهستان دارند، درک بهتری از این کشور داشته باشند.

رسیدن به یک سبک زندگی نرمال و طبیعی پس از اقامت لهستان

این کارآفرین و سرمایه‌گذار نمونه ایرانی که در حال حاضر در آمریکا سکونت دارد و کارآفرینی زیادی در کشورهای لهستان و آمریکا کرده است، بر این باور است که مردم لهستان روی مدار آرامش قرار دارند و سعی می‌کنند که یک زندگی به دور از استرس و نگرانی داشته باشند. این افراد سعی می‌کنند سبک زندگی خود را نرمال تنظیم کنند تا بتوانند بهترین لذت ممکن را از زندگی ببرند.

سعی کنید پس از اقامت لهستان، فرهنگ کتاب را جذب کنید

لهستان یک مزیت بزرگ دارد و این مزیت، فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی است. مردم این کشور ترجیح می‌دهند که به یک کتاب‌‍فروشی بروند، کتابی بخرند و به مطالعه آن مشغول شوند. به همین جهت، تا حدود زیادی، مراکز خرید این کشور، جمعیت متعادل و خوبی دارد؛ زیرا مردم فقط در حد نیاز وارد مراکز خرید می‌شوند. این کارآفرین ایرانی توصیه می‌کند که کارآفرینانی که جدیداً وارد لهستان می‌شوند، عادت‌های خوب مردم این کشور را یاد بگیرند.

اهمیت خانواده در لهستان بسیار بالاست

جایگاه و اهمیت خانواده در لهستان بسیار بالاست و مردم این کشور برای خانواده خود ارزش و جایگاه عالی و ویژه‌ای قائل هستند. اگر به روستاهای لهستان بروید، ممکن است سه نسل از یک خانواده در یک منزل زندگی کنند و روزگار بگذرانند. مردم این کشور بر این باور هستند که آرامش نزد خانواده و خویشاوندان است و به این خاطر تلاش می‌کنند که مدت زمان زیادی را با خانواده خویش سپری کنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

تجربه یکی از ایرانیان مقیم آمریکا از اقامت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights