ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت لهستان و میزان درآمد

موارد بحث شده

به تازگی میزان درخواست برای اخذ اقامت لهستان افزایش یافته است. یکی از انواع اقامت، اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت است. این نوع اقامت، یکی از پرطرفدارترین انواع اقامت است که برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران مفید است. افرادی که قصد مهاجرت و کار در کشور مذکور را دارند عمدتاً اقامت لهستان را از طریق کار  دریافت می‌کنند.

در این مطلب قصد داریم به حقوق افراد خارجی بپردازیم که مشغول به کار در این کشور می‌شوند. این افراد محدوده حقوقی و درآمدی متفاوت و متنوعی دارند.

چه عواملی بر میزان حقوق پس از اخذ اقامت لهستان تأثیر دارد؟

مهم‌ترین عوامل در تعیین میزان حقوق شما عبارت است از:

  • میزان تخصص و توانایی شما در حرفه و تخصصی که دارید
  • نوع تخصص و حرفه‌ای دارید
  • میزان تسلط شما به زبان (انگلیسی و غیره)

در صورتی که قصد دارید اقامت لهستان را از طریق کار دریافت کنید و همچنین درآمد خوبی داشته باشید باید تخصص و توانمندی خوبی  در رشته خود داشته باشید. همچنین نوع تخصص شما نیز اهمیت دارد. در مقاله «پس از ثبت شرکت لهستان باید چقدر حقوق به کارکنانم بپردازم؟» به میانگین حقوقی که برای تخصص‌های مختلف در نظر گرفته است، اشاره کردیم.

درآمد افراد خارجی در لهستان

به عنوان مثال در صورتی که تخصص خوبی در زمینه زبان‌های خارجی مانند انگلیسی، آلمانی یا اسپانیایی داشته باشید،  می‌تواند به صورت تقریبی به ازای هر ساعت تدریس 50 زلوتی دریافت کنید. ممکن است در برخی از موسسات و کلاس‌های آموزش زبان، این مقدار کمی بیشتر باشد ولی عموماً در محدوده 50 زلوتی است.

حداقل نرخی که به ازای هر ساعت کار در لهستان پرداخت می‌شود، حدوداً 25 درصد این مقدار (50 زلوتی) است. اگر بتوانید در زمینه فناوری اطلاعات (IT) کار کنید، می‌توانید درآمد بسیار خوبی داشته باشید.

کار در رستوران‌ها و مراکز تفریحی

اگر قصد دارید پس از اخذ اقامت لهستان قصد دارید در رستوران‌ها و مراکز تفریحی کار کنید، به ازای هر ساعت حدود 13.7 زلوتی دریافت خواهید کرد. البته شاید این مقدار کم باشد ولی برای برخی از افراد همین میزان هم کافی است. همه چیز بستگی به برنامه‌ریزی شما برای زندگی و سطح توقعات شما دارد.

در صورتی که قصد دارید اقامت لهستان را از طریق ثبت شرکت یا از طریق کار دریافت کنید، کافی است با شماره‌های تماسی که در سایت قرار داده‌ایم، تماس بگیرید و با مشاوران ما در این زمینه صحبت کنیم. با یورو اقامت مسیر خود را کوتاه کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت لهستان و میزان درآمد
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights