ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت آرایشی و زیبایی

موارد بحث شده

اقامت لهستان را می‌توان از روش‌ها و ترفندهای گوناگونی دریافت کرد. یکی از بهترین و قانونی‌ترین راه‌ها برای اخذ اقامت لهستان ، ثبت شرکت لهستان است. ثبت شرکت در کشور لهستان راه‌ها و روش‌های گوناگونی دارد که فرنچایز یکی از آن‌ها است. روش فرنچایز برای برخی از کسب و کارها فوق‌العاده است. یکی از این کسب و کارها، مراکز و سالن‌های زیبایی، آرایشی و بهداشتی است.

موسسه یورو اقامت به سبب سوابق زیادی که برای ثبت شرکت لهستان دارد، روش‌های گوناگونی را به کارآفرینان پیشنهاد می‌دهد. در این مطلب تصمیم داریم به راه اندازی کسب و کار در زمینه مراکز زیبایی و آرایشی بپردازیم و فرآیند آن را برای افرادی که تمایل به این کار دارند بیان کنیم.

روش فرنچایز برای ثبت شرکت لهستان در زمینه مراکز زیبایی

روش فرنچایز یا به بیان ساده، اخذ نمایندگی یکی از بهترین راه‌ها برای راه اندازی کسب و کار در لهستان به حساب می‌آید. سالن‌ها و مراکز زیبایی از جمله کسب و کارهایی هستند که باید بتوانند اعتماد مشتری را جلب نمایند و بهترین خدمات ممکن را به او ارائه دهند. مشتریان معمولاً تمایل دارند از خدمات برندهایی استفاده کنند که این برند امتحان خود را پس داده باشد.

وقتی شما در روش فرنچایز، نمایندگی یک برند معروف و بین‌المللی را در لهستان راه اندازی می‌کنید، درصد اعتماد مشتری به شما نسبت به زمانی که برند شخصی خود را راه اندازی می‌کنید بیشتر است. در مقاله « ثبت شرکت لهستان و راه اندازی مراکز زیبایی از طریق فرنچایز» به صورت کامل‌تر به روش فرنچایز اشاره می‌شود.

اقامت لهستان با راه اندازی مراکز زیبایی

وقتی فردی فرآیند ثبت شرکت در کشور لهستان را به اتمام برساند و مرکز زیبایی خود را راه اندازی کند، می‌تواند برای اخذاقامت لهستان اقدام نماید. این اقامت در ابتدای کار به صورت سالانه تمدید خواهد شد. کارآفرین تا 5 سال اقامت موقت می‌گیرد و پس از آن به اقامت لهستان برای وی دائمی می‌شود.

موسسه یورو اقامت؛ روشی سریع و آسان برای ثبت شرکت و اخذ اقامت

موسسه یورو اقامت می‌توانید برای راه اندازی بیزنس، ثبت شرکت و اخذ اقامت کشور لهستان در کنار شما باشد. می‌توانید تمامی فرآیندها را به یورو اقامت بسپارید تا این موسسه در سریع‌ترین زمان و با مناسب‌ترین هزینه، تمامی امور لازم را برای شما انجام دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های تماس یورو اقامت تماس بگیرید و سوالات خود را با مشاوران این موسسه در میان بگذارید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت آرایشی و زیبایی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights