Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اطلاع از هزینه‌های زندگی در لهستان برای اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

یکی از مهم‌ترین مسائلی که قبل از اخذ اقامت اروپا باید از آن اطلاع پیدا کنید، هزینه‌های کشوری است که می‌خواهید در آن زندگی کنید. در این مطلب قصد داریم به هزینه‌های زندگی و اقامت لهستان اشاره کنیم تا بتوانید برای اخذ اقامت اروپا تصمیم بهتری بگیرید. لازم به ذکر است که لهستان از نظر سطح و هزینه‌های زندگی نسبت به سایر کشورهای اروپایی ارزان‌تر است.

هزینه مسکن برای متقاضیان اقامت لهستان

در صورتی که قصد دارید اقامت لهستان را دریافت کنید، لازم است نسبت به هزینه‌های مشکن در این کشور اطلاعات و آگاهی کافی و مناسب را داشته باشید. به عنوان مال اجاره یک آپارتمان در این کشور به صورت ماهیانه بین 80 تا 150 یورو است.

هزینه مواد غذایی در لهستان برای یک ماه چقدر است؟

هزینه غذا در کشور لهستان در مدت یک ماه بین 100 تا 150 یورو است. البته افرادی که خواستار اقامت لهستان هستند، باید اطلاع داشته باشند که این بازه برای یک زندگی متوسط است و در صورتی که خانواده‌ای پرخرج باشید، مسلماً از این بازه فراتر خواهید رفت.

هزینه حمل و نقل در لهستان

در صورتی که بخواهید بلیط یک‌طرفه مترو بگیرید، قیمت آن 0.77 یورو و قیمت پاس ماهیانه 22.69 یورو است. این هزینه‌ها، هزینه‌های لازم و اجباری هستند. در صورتی که این هزینه‌ها را با هزینه‌های زندگی در سایر کشورهای اروپایی مقایسه کنید، به راحتی متوجه خواهید شد که زندگی و اقامت کشور لهستان نسبت به سایر کشورها مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

قیمت برخی از اقلام مواد غذایی در لهستان

مواد غذایی در لهستان بسیار به‌صرفه است و بسیاری از افرادی که قصد دارند اقامت اروپا را دریافت کنند، به دلیل پایین بودن هزینه‌های زندگی در این کشور ترجیح می‌دهند که لهستان را انتخاب کنند. اگر بخواهیم به چند مورد از مواد غذایی در این کشور اشاره کنیم، می‌توانیم نان، شیر و قهوه را نام ببریم. به عنوان مال قیمت یک قرص نان 0.80 یورو است. یک لیتر شیر 0.70 یورو قیمت دارد و هزینه خوردن یک ناهار در یک رستوران در لهستان 3 یورو است.

اقامت اروپا با یورو اقامت

موسسه یورو اقامت با تکیه بر تجربه‌ای که تاکنون در زمینه اخذ اقامت اروپا کسب کرده است می‌تواند در زمینه‌های اقامت و ثبت شرکت اروپا به شما مشاوره دهد تا بتوانید با چشمانی باز محل اقامت خود را انتخاب کنید. لهستان برای بسیاری از دانشجویان و کارآفرینان یک کشور رویایی است و تاکنون رضایت بسیاری از متقاضیان اقامت قاره سبز را کسب نموده است.

در صورتی که قصد دارید اقامت کشورهای اروپایی از جمله لهستان را دریافت کنید، کافی است با شماره‌هایی که در سایت قرار گرفته است، تماس بگیرید و از خدمات اقامت، ثبت شرکت و مشاوره آن بهره‌مند شوید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

شماره واتساپ : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اطلاع از هزینه‌های زندگی در لهستان برای اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ