ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اخراج یک خارجی از کشور

موارد بحث شده

یک خارجی موظف است که لهستان را قبل از انقضای مدت اقامت مورد اشاره در ویزای شیگن و یا قبل از انقضای اقامت موقت خود ترک کند. در برخی شرایط خارجی موظف است ظرف مدت 30 روز از زمانی که یکی از تصمیمات زیر به اطلاعاش برسد، کشور را ترک کند.
1.
لغو ویزا به دلیل خطای انجام شده و یا عدم موافقت با تمدید ویزای متقاضی.

2. تصمیم به لغو اعطای پناهندگی و یا شرایط انسان دوستانه.

به خاطر داشته باشید که هر یک از عوامل زیر می تواند منجر به وقوع قوانین سخت گیرانه اخراج شما از لهستان شود:

  1. فعالیت در کسب و کاری که نیاز به مجوزهای قانونی دارد. به عنوان مثال کسب و کارهای مرتبط با صادرات فراورده های نفتی و یا مواد اولیه دارویی مجوزهای سخت گیرانه ای دارد. عدم توجه به این مقررات می تواند منجر به اخراج شما و عدم اجازه ورود به منطقه شینگن به مدت بین 6 ماه تا 5 سال شود.
  2. اداره مهاجرت احساس کند که شما با اهدافی به غیر از هدف اولیه مطرح شده در فرم درخواست ویزا و یا درخواست اقامت در لهستان ساکن شده اید. مثلا شما برای سرمایه گذاری در لهستان اجازه حضور گرفته اید ولی در عمل به استخدام در مشاغل دیگر درامده اید.
  3. عدم ترک کشور در موقع اشاره شده در ویزا و یا اجازه اقامت موقت لهستان

لطفا هنگام ثبت شرکت به یاد داشته باشید که هدف اصلی شما در طرح تجاری و اساسنامه شرکتی شما با اهداف واقعی شما باید همخوانی داشته باشد و انجام اعمال غیر قانونی و فریب کارانه مانند ثبت شرکت صوری و ایجاد گردش حساب از طریق حساب های دیگر می تواند کاملا سود جویانه بوده و در نهایت به دلیل عدم حسن نیت مجبور به اخراج از کشور شوید.

پیشنهاد ما به شما آن است که با کارشناسان ما تماس داشته باشید تا در فرایندی مهندسی شده کسب و کاری مناسب برای شما در خارج از کشور راه اندازی شود. در این صورت شما به آینده خود و قطعیت حضور در اتحادیه اروپا مطمئن خواهید بود و از سویی به توسعه صادرات از ایران یاری می رسانید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اخراج یک خارجی از کشور
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights