Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چند خصوصیت جذاب از اقامت قطر و زندگی در این کشور (1)

موارد بحث شده

اقامت قطر امروزه به یکی از جذابترین کارها برای بسیاری از کارآفرینان و متقاضیان راه اندازی شرکت و کسب وکار تبدیل شده است. برخی از کارآفرینان با ثبت شرکت قطر، اقامت این کشور را دریافت و در این کشور زندگی می‌کنند. اقامت قطر خصوصیاتی دارد که شاید برخی از افراد تمایل داشته باشند از این اخبار مطلع و آگاه شوند.

قطر، ثروتمندترین کشور جهان است

مهم‌ترین خصوصیتی که کارآفرینان را به ثبت شرکت قطر سوق می‌دهد، ثروت عظیمی است که در این کشور .وجود دارد. ثروت عظیم باعث شده است که میزان رفاه و رضایت از زندگی به میزان قابل توجهی در این کشور افزایش یابد. ثروت عظیم این کشور باعث شده است که از کارآفرینان مختلفی پشاتیبانی کند و با این کار ایده‌ها و فکرهای نوی زیادی را به درون کشور خود بکشاند.

بالا بودن جمعیت افراد خارجی در این کشور

یکی از جالت‌ترین نکاتی که در هنگام اخذ اقامت قطر باید بدانید، این است که 90 درصد از جمعیت این کشور را افزاد مهاجر تشکیل می‌دهد. کارگران مهاجر زیادی از اقصی نقاط جهان به خصوص آفریقا، فیلیپین و غیره وارد این کشور می‌شوند تا بتوانند کار و فعالیت کنندکه البته از بسیاری از این کارگران استفاده و گاهی سوء استفاده می‌شود.

شایان ذکر است که گزارش‎‌های جدید حاکی از بهبود جزئی در وضعیت کارگرانی است که در این کشور فعالیت دارند.

شکاف‌ جنسیتی در قطر

یکی از معایب این کشور شکاف جنسیتی عمیق در آن است و به همین خاطر ثبت شرکت قطر به بانوان توصیهع نمی‌شود؛ زیرا به دلیل جو حاکم در این کشور ممکن است کارها آن‌طور که باید و شاید با رضایت کامل پیش نرود.

اخذ اقامت قطر برای بانوانی که قصد کسب و کار و کارآفرینی در این کشور را دارند، ممکن است با محدودیت‌های خاصی روبرو شود و به همین خاطر توصیه می‌شود که بانوان کارآفرین کشورهای مانند لهستان یا اسلواکی را انتخاب کنند و در آن به فعالیت بپردازند.

در دام مشکلات سیاسی گرفتار نشوید

بین قطر و برخی از کشورهای همسایه، مشکلاتی وجود دارد و به همین خاطر گاهی این امکان و احتمال وجود دارد که خطراتی برای صادرات و واردات کالاها ایجاد شود. به همین خاطر مراقب باشید که پس راه‌اندازی شرکت و کسب و کار خود در قطر با مشکل مواجه نشوید.

اخذ اقامت قطر را به یورو اقامت بسپارید

قطر یکی از بهترین و فعال‌ترین کشورهای جهان و. غرب آسیا از نظر اقتصادی است و یورو اقامت فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت در این کشور انجام داده است. در صورتی که شما نیز جزء افرادی هستید که می‌خواهید اقامت این کشور را بگیرید، کافی است با شماره‌های یورو اقامت تماس بگیرید و با مشاوران این موسسه در زمینه اقامت و ثبت شرکت مشورت کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اقامت قطر با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چند خصوصیت جذاب از اقامت قطر و زندگی در این کشور (1)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ