Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

راه و روش اخذ اقامت قطر

موارد بحث شده

قطر به عنوان یکی از بهترین و ثروتمندترین کشورهای آسیایی، امروز میزبان سرمایه‌گذاران، مهاجران و کارآفرینان بسیاری است. افراد زیادی با مراجعه به موسسه یورو اقامت، خواهان اخذاقامت قطر  هستند. بیشتر افرادی که می‌خواهند برای اخذ اقامت قطر اقدام می‌کنند، وارد فرآیند ثبت شرکت قطر می‌شوند.

هدف ما از تهیه و ارائه این مطلب، دادن اطلاعات مفیدی در رابطه با روش‌های ثبت شرکت در قطر است. اخذ اقامت قطر از طریق ثبت شرکت نیز امکان‌پذیر است. در صورتی که بتوانید نقش خود را به خوبی در این کشور ایفا کنید، به خوبی درک خواهید کرد که قطر یکی از بزرگ‌ترین و بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری  و کارآفرینی است.

برای اخذ اقامت قطر، چند روش وجود دارد؟

بد نیست بدانید که مجله گلوبال فاینانس چندی پیش اعلام کرد که قطر یکی از غنی‌ترین و ثروتمندترین کشورهای جهان است. امروز نظرسنجی‌ها و پژوهش‌ها نشان میدهد که بیش از 90 درصد جمعیت قطر را مهاجران تشکیل می‌دهند. به طور کلی پنج شیوه رایج برای اخذ اقامت قطر وجود دارد که عبارت است از:

  • ثبت شرکت در قطر
  • تحصیل
  • ازدواج
  • اجاره و خرید ملک و مستغلات در قطر
  • کار

موسسه یورو اقامت این امکان را برای شما فراهم کرده است که در صورتی که بخواهید از هر کدام از روش‌های فوق اقدام به اخذ اقامت قطر کنید، بتواند خدمات و امور اداری لازم را برای شما انجام دهد.

اخذ اقامت قطر از طریق ثبت شرکت

یکی از مهم‌ترین خدماتی که موسسه یورو اقامت به مشتریان ارائه می‌دهد، فراهم کردن ثبت شرکت در قطر است. قطر به دلیل وضعیت مطلوبی که برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران فراهم کرده استريال آنها را برای راه اندازی کسب و کار خود در قطر آماده و دل‌گرم ساخته است.

در مقاله‌ای دیگر به مسئله «دلایل اخذ اقامت قطر از طریق ثبت شرکت» خواهیم پرداخت و به صورت کامل توضیح خواهیم داد که چرا ثبت شرکت در قطر می‌تواند امتیازهای بسیار خوبی برای شما به ارمغان بیاورد.

تحصیل، راهی آسان برای اخذ اقامت کشور قطر

ایالات متحده تاکنون مراکز دانشگاهی و پژوهشی بسیارخوبی در قطر راه اندازی کرده است تا این کشور از نظر سطح آموزش به یکی از کشورهای نخبه و الگوی جهان تبدیل شود و دانشجویان علاقمند به تحصیل در تمامی آسیا بتوانند در این دانشگاه‌ها تحصیل کنند. در صورتی که دانشجویی در این دانشگاه‌ها تحصیل کند، می‌تواند پس از پایان تحصیل جهت اخذ اقامت قطر اقدام کند.

اخذ اقامت قطر از طریق ازدواج

معمولاً تمامی کشورهای دنیا باب ازدواج را برای افرادی که می‌خواهند در آن کشور اقامت بگزینند. این بحث، مفصل است و به صورت جداگانه به این موضوع خواهیم پرداخت.

مهاجرت به  قطر از طریق خرید ملک و مستغلات

در صورتی که خواهان اخذ اقامت کشور قطر هستید، می‌توانید از طریق خرید املاک و مستغلات در این کشور اقدام کنید. لازم به ذکر است که دشوارترین شیوه برای گرفتن اقامت، همین روش است؛ زیرا فرآیند آن نیاز به یک شریک قطری دارد.

کار در قطر

یکی از راه‌های مهاجرت به قطر، کار در این کشور است که در مقاله‌ای به صورت کامل به این موضوع خواهیم پرداخت و راهکارهای آن را ارائه خواهیم کرد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اقامت قطر  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

راه و روش اخذ اقامت قطر
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ