ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

دلایل اخذ اقامت قطر از طریق ثبت شرکت

موارد بحث شده

بسیاری از مراجعه‌کنندگان به موسسه یورو اقامت به دنبال کشوری در آسیا هستند که بتوانند شرکت و کسب و کار خود را در آن راه‌ اندازی کنند. پیشنهاد ما به این افراد، ثبت شرکت قطر است. یکی از مهم‌ترین علل این پیشنهاد این است که می‌توانند پس از راه اندازی کسب و کار برای اخذ اقامت قطر از طریق ثبت شرکت اقدام کنند.

در این مقاله تلاش کردیم که به مزایای و محاسن اخذ اقامت قطر اشاره کنیم تا بتوانید با دیدی بهتر و چشمانی بازتر، ثبت شرکت در قطر را انتخاب نمایید. قطر به عنوان یکی از مهمان‌نوازترین و مهاجرپذیرترین کشورهای جهان شناخته می‌شود و تاکنون پذیرای کارآفرین‌ها و سرمایه‌گذاران زیادی بوده است.

چرا ثبت شرکت قطر؟

یکی از مهم‌ترین مسائلی که سرمایه‌گذاران هنگام ثبت شرکت قطر از متخصصان یورو اقامت می‌پرسند، این است که وضعیت مالیات در قطر به چه شکل است. در این مطلب قصد داریم به این موضوع اشاره کنیم.

در صورتی که شرکت خود را در قطر راه ‌اندازی کنید، مالیات بر درآمد شما صفر خواهد بود و این به معنای حقیقی کلمه، یک امتیاز شگفت‌انگیز است. همچنین در صورتی که کارمند یا کارگری برای شما کار می‌کند، نیاز به پرداخت مبلغ بالا به تأمین اجتماعی ندارید و دولت سهم زیادی را تقبل می‌کند.

همچنین در صورت ثبت شرکت قطر، می‌توانید محصولات خود را به راحتی به تمامی کشورهای جهان صادر کنید یا در صورتی که نیاز به مواد اولیه دارید، می‌توانید به مقدار دلخواه وارد کنید. نکته جالب این‌جاست که حداکثر مالیاتی که برای واردات یا صادرات باید بپردازید، 5 درصد است. گاهی مشمول امتیازهای دولتی می‌شوید و هیچ مالیاتی از شما اخذ نمی‌گردد.

نمایشگاه‌های بین‌المللی قطر در اختیار شماست

در صورتی که بتوانید اقامت قطر را از طریق ثبت شرکت دریافت کنید و شرکتی پویا و فعال داشته باشید، می‌توانید از مزایای تبلیغاتی این کشور هم برخوردار شوید. نمایشگاه‌های بین‌المللی قطر در سراسر جهان معروف است و همیشه با سرمایه‌گذاران و کارآفرینان زیادی پر شده است. می‌توانید در این نمایشگاه‌ها، محصولات خود را به سراسر جهان معرفی کنید.

امکان اخذ اقامت قطر از طریق ثبت شرکت

یکی از مهم‌ترین امتیازهایی که برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شده است، ارائه اقامت قطر است. پس از این‌که شرکت خود را ثبت کردید و به موفقیت رسیدید، می‌توانید اقامت این کشور را هم دریافت کنید. بیش از 90 درصد افراد این کشور مهاجر هستند. مسلماً بسیاری از هموطنان شما در این کشور هستند و دوستان جدید و زیادی پیدا خواهید کرد.

در صورتی که خواستار اخذ اقامت قطر از طریق راه اندازی شرکت و کسب و کار در این کشور هستید، کافی است با شماره‌های ما تماس بگیرید و با مشاوران ما مشورت کنید. از حضور گرمتان در کنار خود، خشنود و خرسند خواهیم شد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اقامت قطر  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

دلایل اخذ اقامت قطر از طریق ثبت شرکت
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights