Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت قطر و مسائل فرهنگی مرتبط با مردم این کشور

موارد بحث شده

وقتی صحبت از ثبت شرکت قطر به میان می‌آید، بسیاری از کارآفرینان به این کشور به عنوان یکی از بهترین کشورهای خاور میانه برای سرمایه‌گذاری نگاه می‌کنند. البته اقامت قطر شاید برای برخی از کارآفرینان آسان نباشد؛ زیرا تفاوت‌های فرهنگی در برخی مواقع اندکی آزاردهنده است. در این مطلب سعی کردیم مطالبی را در مورد مردم قطر بیان کنیم تا در صورتی که قصد راه اندازی کسب و کار در این کشور را دارید، با آگاهی بیشتری قطر را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید.

قطر از نظر فرهنگی تا حدود زیادی سنت‌گرا محسوب می‌شود

وقتی به ساختار فرهنگ مردم قطر، پوشش  و شیوه زندگی آن‌ها نگاه کنید، به راحتی متوجه سنت‌گرایی آن‌ها خواهید شد. کارآفرینانی که تصمیم به اخذ اقامت قطر دارند، باید از این سنت‌گرایی آگاهی کافی داشته باشند تا در این کشور دچار مشکل نشوند.

شایان ذکر است که حدود 90 درصد مردم این کشور را مهاجران تشکیل می‌دهند ولی اکثریت قریب به اتفاق این افراد، به اصول و قواعد حاکم بر این کشور پایبند هستند و سعی می‌کنند که به سنت‌های قطر احترام بگذارند.

رعایت قواعد اسلامی در تمامی جنبه‌های زندگی مردم قطر

مردم قطر مسلمان هستند و اسلام در تمامی ابعاد زندگی این مردم تأثیر دارد. از این رو در صورتی که قصد اقامت قطر را دارید، تلاش کنید که در محیط‌های اجتماعی به قوانین اسلامی احترام بگذارید تا به هیچ عنوان به کسب و کار و زندگی شخصی شما لطمه‌ای وارد نشود.

از آن‌جا که حدود 90 درصد جمعیت این کشور را مهاجران تشکیل می‌دهند، ممکن است عقاید و آداب متفاوتی در این کشور وجود داشته باشد ولی از آن‌جا که حکومت این کشور و مردم این کشور مسلمان هستند، ترجیحاً باید با این قوانین آشنا شوید تا بتوانید در موقعیت‌های مناسب، موارد لازم را رعایت نمایید.

فرهنگ مردم قطر؛ متأثر از کشورهای گوناگون

مردم قطر فرهنگ‌‎های مختلف و گوناگونی دارند که این فرهنگ‌ها متأثر از ایرانیان، هندی‌ها، پاکستانی‌ها، فیلیپینی‌ها و اروپایی‌ها بوده است. به همین خاطر سازگاری با فرهنگ مردم این کشور چندان دشوار نیست. پس از اخذ اقامت قطر و ثبت شرکت در این کشور، کاملاً عادی باشید و مطابق با عادات و فرهنگ خودتان رفتار کنید.

یورو اقامت؛ یکی از بهترین‌ها در زمینه اقامت قطر

موسسه یور اقامت با تجربه چندین و چند ساله در زمینه اخذ ثبت شرکت قطر و اخذ اقامت این کشور، می‌تواند بهترین اطلاعات ممکن در مورد مردم و تاجران قطری را در اختیار شما قرار دهد. این موسسه می‌تواند فرآیند اداری اخذ اقامت و ثبت شرکت در این کشور را در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن برای شما به انجام برساند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت قطر با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت قطر و مسائل فرهنگی مرتبط با مردم این کشور
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ