Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت قطر و سایر امتیازات ویژه برای راه اندازی کسب و کار در قطر

موارد بحث شده

یکی از امتیازهایی که دولت قطر برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان در نظر گرفته، اعطای اقامت قطر است. اقامت قطر به خاطر اعتباری که دارد می‌تواند به خوبی کارآفرینان را جذب کند. ثبت شرکت قطر، می‌تواند مزایای زیادی برای اهالی کسب و کار داشته باشد و امتیازهای ویژه‌ای برای آن‌ها به ارمغان بیاورد. امروزه کشورهایی در زمینه جذب سرمایه‌گذاران و کارآفرینان موفق هستند که بتوانند امتیازهای بهتر و ویژه‌تری ارائه دهند.

در این مطلب تصمیم داریم به امتیازهای خاص و ویژه‌ای بپردازیم که به متقاضیان ثبت شرکت قطر تعلق می‌گیرد. اقامت قطر فقط بخشی از این امتیازها محسوب می‌شود.

اقامت قطر به مدت دو سال

افرادی که بتوانند کسب و کاری پربازده و سودآور در قطر راه اندازی کنند، می‌توانند به راحتی اقامت قطر را از آن خود کنند. دولت قطر برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان، اقامت دوساله در نظر گرفته است تا افراد بتوانند با خاطری آسوده به رشد و پیشرفت خود ادامه دهند.

امکان افتتاح حسابی شخصی و سازمانی

افراد می‌توانند پس از راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت قطر مانند یک شهروند قطری افتتاح حساب کنند و برای خود حساب شخصی باز کنند. امکان افتتاح حساب شرکتی برای راحتی در کسب و کار نیز وجود دارد.

قطر، یکی از بهترین کشورهای آسیایی از نظر آموزش است

یکی از مزایای اقامت قطر، امکان تحصیل در دانشگاه‌های بی‌نظیر این کشور است. این کشور توانسته است که شعب دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی را در کشور خود افتتاح کند تا شهروندان قطر از نظر آموزش هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند و با معتبرترین مدارک تحصیلی از این کشور فارغ‌التحصیل شوند.

افرادی که پس از ثبت شرکت قطر تمایل دارند با اعضای خانواده در قطر زندگی کنند، می‌توانند خود و اعضای خانواده را در این دانشگاه‌ها ثبت نام کنند.

امکان استفاده از وام‌های بانکی

در مقاله «سرمایه گذاری و اخذ اقامت قطر؛ فرصتی تکرارنشدنی برای کارآفرینان» بیان شد که افرادی که شرکت خود را در این کشور راه اندازی می‌کنند، می‌توانند از تسهیلات بانکی این کشور بهره‌مند شوند. دولت قطر در حد قابل قبولی از کارآفرینان حمایت می‌کند.

اخذ اقامت کشور قطر مزایای زیادی دارد که در بالا به چند مورد از آن‌ها اشاره شد. اعتبار بالای اقامت این کشور می‌تواند مقدمه‌ای برای اخذ اقامت آمریکا، کانادا و کشورهای عالی اروپایی باشد. به همین خاطر کارافرینان زیادی برای گرفتن اقامت این کشور اقدام می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر در رابطه با ثبت شرکت و اقامت کشور قطر می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت قطر با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت قطر و سایر امتیازات ویژه برای راه اندازی کسب و کار در قطر
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ