ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اخذ اقامت قطر از طریق ثبت شرکت در پارک علم و فناوری قطر

موارد بحث شده

روش‌های متعددی برای اخذ اقامت قطر وجود دارد. یکی از روش‌های متداول، ثبت شرکت قطر است. ثبت شرکت قطر از راه‌ها و روشهای متفاوت و متنوعی امکان‌پذیر است. کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بسیاری شرکت خود را در پارک علم و فناوری قطر راه‌اندازی کرده‌اند.

در این مطلب تصمیم داریم به اخذ اقامت قطر از طریق راه اندازی کسب و کار و شرکت در پارک علم و فناوری این کشور اشاره کنیم تا متقاضیان ثبت شرکت قطر بتوانند اطلاعات بیشتری در مورد این کشور داشته باشند و منطقه بهتری را برای کسب و کار خود انتخاب کنند.

زمینه‌های کاری مناسب برای ثبت شرکت در پارک علم و فناوری قطر

زمینه‌ها و رشته‌های مختلفی برای ثبت شرکت قطر وجود دارد ولی از بین این رشته‌ها، فقط تعداد خاصی برای ورود به پارک علم و فناوری قطر مناسب است که در ادامه به این رشته‌ها اشاره شده است:

  • تولید محصولات تخصصی فناوری که نیاز به سرمایه‌گذاری چندانی ندارد ولی سود چشمگیری در آن‌ها دیده می‌شود.
  • فعالیت‌ در حوزه آموزش و فناوری‌های آموزشی
  • فعالیت در حوزه مشاوره و فناوری‌های مربوط به مشاوره
  • فعالیت در حوزه تجارت و کسب و کارهای تجاری خلاقانه
  • ورود به حوزه پژوهش و توسعه

هر کدام از زمینه‌های فوق، الزامات و نیازمندی‌های مخصوص به خود را دارد که می‌توانید از طریق تماس با شماره تلفن‌های موجود در سایت، اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. اخذ اقامت قطر با راه اندازی کسب و کار در پارک علم و فناوری، کار چندان دشواری نیست؛ زیرا هنوز متقاضیان این نوع کسب و کار زیاد نشده است و می‌توانید با سرعت بالاتری شرکت خود را ثبت و اقامت قطر را دریافت کنید.

اخذ اقامت قطر با اعتبار 2 سال

در مقاله «مزایای ثبت شرکت قطر در پارک علم و فناوری» به صورت کامل به مزایایی که برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شده است، اشاره می‌شود. یکی از این مزایا، اخذ اقامت قطر به صورت دو ساله است. مدت دو سال برای رشد و پیشرفت نسبی یک کسب و کار مبتنی بر فناوری مناسب است.

در صورتی که کسب و کار شما بتواند بر اساس چشم اندازها پیش برود و موفقیت و سودآوری را تجربه کند، مسلماً می‌توانید اقامت این کشور را تمدید کنید. قطر، به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان، آماده حضور استارتاپ‌ها و کسب و کارهایی است که بتوانند با تمرکز بر فناوری رشد و پیشرفت کنند و به سودآوری برسند. در صورتی که شما نیز جزء این دسته از کارآفرینان هستید، می‌توانید با شماره‌هایی که در سایت قرار دارد، تماس بگیرید و اطلاعات تکمیلی را از متخصصان یورو اقامت دریافت کنید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت قطر با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اخذ اقامت قطر از طریق ثبت شرکت در پارک علم و فناوری قطر
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights