Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چه عواملی کارآفرینان را از ثبت شرکت و اقامت عمان دور می‌کند؟

موارد بحث شده

مسیرهای مختلفی برای رسیدن به اقامت عمان وجود دارد که اصلی‌ترین آن، کارآفرینی و ثبت شرکت است. بسیاری از سرمایه‌گذاران ایرانی و بین المللی با ثبت شرکت عمان، اقامت این کشور را گرفتند و ساکن این کشور شدند. برخی موفقیت را تجربه کردند و برخی طعم شکست را چشیدند.

برخی از کارآفرینان در مسیر ثبت شرکت عمان به مشکلاتی برخوردند و همین موضوع باعث شد که کارآفرینانی که تصمیم داشتند وارد بازار عمان شوند، عقب‌نشینی کنند. در این مطلب قصد داریم به محدودیت‌ها و موانع کشور عمان اشاره کنیم که باعث دوری کارآفرینان از اخذ اقامت عمان شده است.

عدم آموزش کافی در زمینه کارآفرینی، ثبت شرکت عمان و موفقیت در این کشور

وقتی یک کارآفرین بخواهد در کشوری سرمایه‌گذاری کند، نیاز به همکارانی دارد که در زمینه کسب و کار، موفقیت و فضای استارتاپی اطلاعات کافی داشته باشند. عدم وجود اموزش کافی در این کشور باعث شده است که وقتی جوانان کسب و کاری را شروع می‌کنند، در آن شکست بخورند و در نهایت دید کل کشور نسبت به کارآفرینی خراب شود.

بسیاری از کارآفرینان به دلیل نبود آموزش کافی در زمینه راه اندازی کسب و کار، از اخذ اقامت عمان و ثبت شرکت در این کشور منصرف می‌شوند.

عدم وجود ارتباط کافی بین دانشگاه و صنعت

یکی از موانع پیش روی اخذ اقامت عمان و کارآفرینی در این کشور، نبود ارتباط بین دانشگاه و صنعت است. نیروی کاری جوان در این کشور، اطلاع چندانی از فضای صنعت ندارند. به همین خاطر کارآفرینان مجبور می‌شوند که زمان زیادی را به آموزش نیروهای جوان اختصاص دهند. یک کارآفرین ترجیح می‌دهند نیروهایی را استخدام کند که جوان و متخصص باشند. عدم وجود نیروی جوان و متخصص کافی در این کشور، کارآفرین را از اقامت عمان و راه اندازی کسب و کار در این کشور دور می‌کند.

بانوان کارآفرین تمایلی به اخذ اقامت عمان ندارند

بانوان کارآفرین با طرح‌ها و. نظرات خود می‌توانند موفقیت‌های بزرگی برای یک کشور رقم بزنند ولی متأسفانه عمان به خاطر جو فرهنگی و اداری که دارد، از جلب اعتماد بانوان بازمانده است. البته دولت این کشور در تلاش است که تحولات گسترده در این زمینه ایجاد کند.

در مقاله «دولت عمان در تلاش برای تسهیل کارآفرینی و ثبت شرکت عمان» به اقدامات دولت عمان در جهت اصلاح وضع موجود اشاره شده است. در صورت اصلاح این موارد، شاهد رشد روزافزون ثبت شرکت و اخذ اقامت عمان خواهیم بود؛ زیرا این کشور بستری بسیار عالی برای رسیدن به سود سرشار است.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چه عواملی کارآفرینان را از ثبت شرکت و اقامت عمان دور می‌کند؟
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ