Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

پس از اخذ اقامت عمان باید چقدر اجاره مسکن بدهم؟

موارد بحث شده

امروزه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کارآفرینان و کسانی که می‌خواهند اقامت عمان را بگیرند و در این کشور به کسب و کار و سرمایه‌گذاری بپردازند، اجاره مسکن و میزان اجاره‌بها در عمان است. فردی که وارد فرآیند ثبت شرکت عمان می‌شود، قاعدتاً انتظار دارد که در منزلی با اجاره مناسب و کیفیتی قابل قبول زندگی کند.

در این مطلب تصمیم داریم که در رابطه با اجاره مسکن پس از اخذ اقامت عمان، اطلاعاتی را به متقاضیان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران ارائه دهیم.

اجاره مسکن در مناطق مرکزی

در صورتی که شخصی بخواهد منزلی را در مناطق مرکزی شهر مسقط اجاره کند که این منزل دو اتاق خواب باشد، باید ماهیانه حدود 3000 دلار آمریکا یا 1200 ریال عمان بپردازد. برآوردهایی که اخیراً انجام شده است، نشان می‌دهد که متوسط اجاره مسکن در سراسر مسقط حدود 2000 دلار آمریکا یا 800 ریال عمان است.

اجاره ویلا پس از اخذ اقامت عمان

برخی از کارآفرینان و متقاضیان ثبت شرکت عمان، تمایلی به اجاره‌نشینی ندارند و ترجیح می‌دهند که زندگی خود را در منازل ویلایی سپری کنند. خانه‌های ویلایی سه تخته، از 1000 تا 5000 دلار آمریکا می‌تواند اجاره داشته باشد.

در صورتی که فردی بخواهد یک ویلای چهار تخته در شهر مسقط اجاره کند، باید 1200 تا 7000 دلار آمریکا اجاره بدهد که این هزینه ممکن است برای بسیاری از افراد سنگین و نشدنی باشد.

برخی از کارآفرینان مشکلی با پرداخت هزینه ندارند و فقط به کیفیت مسکن اهمیت می‌دهند. به طور کلی اجاره منزل در منطقه الموج که در شهر مسقط واقع شده است، ممکن است از 2500 تا 7000 دلار آمریکا تغییر کند. این منطقه، یکی از بهترین مناطقی است که می‌توان برای زندگی در عمان پیشنهاد کرد.

گرفتن وام مسکن در کشور عمان

یکی از مزایای اقامت عمان، امکان گرفتن وام مسکن در این کشور است. بهره وام مسکن در این کشور 6 درصد تعیین می‌شود. متقاضیان با اخذ این وام دیگر نگران پرداخت اجاره خود نخواهند بود.

یک قانون در مورد اجاره مسکن در کشور عمان

قوانین قدیمی بیان می‌کرد که صاحبخانه فقط هر سه سال یک‌بار می‌تواند مبلغ اجاره را افزایش دهد. اکنون این قانون تغییر کرده است و همه چیز در قالب توافق طرفین انجام می‌شود.

در صورتی که شما نیز جزء افرادی هستید که تصمیم دارند اقامت عمان را دریافت و در این کشور زندگی کنند، کافی است با شماره‌های موسسه یورو اقامت که در سایت قرار گرفته است، تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

پس از اخذ اقامت عمان باید چقدر اجاره مسکن بدهم؟
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ