Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

روش‌های اخذ اقامت عمان

موارد بحث شده

عمان به عنوان یکی از بهترین و الگوترین کشورهای عربی موجود در غرب آسیاست. یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای مهاجرت، اخذ اقامت عمان است. گرفتن اقامت این کشور، راه‌های و شیوه‌های گوناگونی دارد که یکی از آن‌ها، ثبت شرکت عمان است. البته راه‌های دیگری هم برای اخذ اقامت عمان وجود دارد.

تصمیم گرفتیم که با تهیه یک مطلب عالی، راه و روش‌های رسیدن به اقامت کشور عمان را بررسی کنیم.

شش روش کلی اخذ اقامت عمان

اگر بخواهیم نگاهی کلی و جامع به این مسئله داشته باشیم، شش راه وجود دارد که می‌توانید از طریق این شش روش اقامت عمان را کسب کنید. این شش روش عبارت است از:

  • اخذ اقامت از طریق ازدواج
  • اخذ اقامت از طریق کار
  • اخذ اقامت از طریق تحصیل
  • اخذ اقامت از طریق پناهندگی
  • اخذ اقامت از طریق سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در عمان
  • اخذ اقامت از طریق تولد

در این مطلب نگاهی کلی و جامع به هر شش مورد خواهیم داشت. هر کدام از این موارد به صورت کلی و جداگانه در سایت بررسی شده است و به طور مفصل به آن‌ها پرداخته‌ایم.

اخذ اقامت عمان از طریق ازدواج

در صورتی که یک زن غیرعمانی با یک مرد عمانی ازدواج کند، می‌تواند اقامت این کشور را دریافت کند. البته شرایط خاصی هم وجود دارد که درمقاله‌ای تحت عنوان «اخذ اقامت عمان از طریق ازدواج» به این شرایط پرداخته شده است.

البته یک مرد خارجی با ازدواج با یک زن عمانی می‌تواند به اقامت برسد ولی شرایط مشکل‌تری دارد. به عنوان مثال حتماً باید 15 سال در این کشور باقی بمانند.

گرفتن اقامت کشور عمان از طریق کار

یکی از راه‌هایی که می‌توان در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله عمان برای اخذ اقامت اقدام کرد، کار است. قبل از اقامت کاری، باید سندی به نام NOC بگیرید. این سند در واقع نشانگر آن است که فرد یا شرکتی در عمان از شما خواسته است که برای کار به این کشور بروید و دولت عمان هم مشکلی با این موضوع ندارد.

گرفتن اقامت کشور عمان از طریق تحصیل

باب تحصیل و کسب دانش در عمان همیشه گشوده بوده است. عمان منتظر دانشجویان و دانش‌دوستان است و بهترین شرایط را برای این افراد فراهم می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به مقاله «اخذ اقامت عمان از طریق تحصیل» مراجعه کنید.

اقامت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت عمان

یکی از روش‌های عالی برای اقامت در کشور بی‌نظیر عمان سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در این کشور است. این کشور همواره مشوق کارآفرینان و فعالان اقتصادی بوده است.

اخذ اقامت از طریق پناهندگی

یکی از روش‌های دیگری که برای اقامت در عمان وجود دارد، مسئله پناهندگی است که موسسه یورو اقامت هیچ خدماتی از طریق این روش ارائه نمی‌کند و هیچ توصیه‌ای هم در این زمینه ندارد. روز به روز شاهد وقایع دردناکی هستیم که به دلایل شرایط رفاهی برای پناهندگان می‌افتد.

اخذ اقامت از طریق تولد

در صورتی که والدین فرزندی مشخص نباشد، آن فرزند می‌تواند برای گرفتن اقامت کشور مورد بحث اقدام کند. در صورتی که یا پدر یا مادر فرزندی عمانی باشند هم آن فرزند عمانی محسوب می‌شود. البته شرایط خاص دیگری هم وجود دارد که در مقاله‌ای جداگانه به آن اشاره خواهیم کرد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

روش‌های اخذ اقامت عمان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ