ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اخذ اقامت عمان و تجربه زندگی در این کشور

موارد بحث شده

در بین کشورهای حوزه همکاری خلیج فارس، عمان بیشترین طرفدار را دارد. کارآفرینان زیادی برای اخذ اقامت عمان و راه اندازی کسب و کار در این کشور اعلام آمادگی کرده‌اند. ثبت شرکت عمان، یکی از متداول‌ترین راه‌ها برای اخذ اقامت این کشور است. بسیاری از کارآفرینان هنگام مراجعه برای اخذ اقامت عمان، تمایل دارند که خصوصیات این کشور را بدانند تا بتوانند انتخاب آگاهانه‌تری را تجربه کنند.

در این مطلب، به چند موضوع مهم پیرامون زندگی در عمان اشاره می‌کنیم تا کارآفرینان، اطلاعات کلی خوبی در رابطه با این کشور داشته باشند.

آب و هوای عمان

یآب و هوای کشور عمان، از جمله آب و هواهای بیابانی است. از این جهت اگر در فصل زمستان به این کشور بروید، با آب و هوای خنک روبرو می‌شوید ولی در فصل تابستان گرم و شرجی است و به همین خاطر بسیاری از کارآفرینان پس از اخذ اقامت عمان و در فصل تابستان ترجیح می‌دهند که تمام تابستان را در منزل سپری کنند.

روزهای تعطیل در عمان

روزهای آخر هفته در این کشور، جمعه و شنبه است. در این روزها کسب و کارهای عمان عموماً تعطیل هستند و استراحت می‌کنند. در صورت ثبت شرکت عمان و راه اندازی کسب و کار، برای روزهای تعطیل خود برنامه‌ریزی کنید.

هزینه‌های زندگی در کشور عمان

عمان، یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین کشورهای خاور میانه به حساب می‌آید. کارآفرینانی که اقامت عمان را اخذ کرده‌اند و در این کشور سکونت دارند، از میزان هزینه‌ها در این کشور رضایت دارند. دولت عمان همواره می‌کوشد که زندگی در این کشور را مطلوب‌تر و بهتر جلوه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید مقاله «اقامت عمان و هزینه‌های زندگی در این کشور» را مطالعه کنید. در این مقاله اطلاعات دقیق‌تری پیرامون هزینه‌های زندگی ارائه شده است.

هزینه‌های مربوط به بخش حمل و نقل در عمان

هزینه‌ خرید یک اتومبیل در عمان چندان بالا نیست و به همین خاطر اکثر سرمایه‌گذاران و کارآفرینان پس از اخذ اقامت عمان، می‌توانید یک ماشینلوکس و باکیفیت خریداری کنند. از طرفی حمل و نقل عمومی با قیمت مناسب در کنار شهروندان این کشور است و به آن‌ها سرویس نامحدود اینترنت ارائه می‌دهد.

یورو اقامت؛ متخصص در اخذ اقامت عمان

در صورتی که قصد ثبت شرکت عمان و اخذ اقامت این کشور را دارید، می‌توانید تمام فرآیندهای اداری و امور مربوطه را به متخصصان یورو اقامت بسپارید. این افراد می‌تواند به شما کمک کنند که در سریع‌ترین زمان ممکن به اهداف خود در عمان دست یابید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اخذ اقامت عمان و تجربه زندگی در این کشور
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights