Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

کار به عنوان دندانپزشک در دبی در صورت خرید کلینیک دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی خوب برای فروش در جمیرا

موارد بحث شده

یک دندانپزشک ایرانی به طور بالقوه می تواند به عنوان دندانپزشک در امارات متحده عربی کار کند، اما آنها باید شرایط خاصی را برآورده کنند و مراحل صدور مجوز را طی کنند. امارات مقررات سختگیرانه ای برای متخصصان دندانپزشکی دارد و این روند ممکن است بسته به اماراتی که می خواهند در آن کار کنند متفاوت باشد.

به طور کلی، دندانپزشک ایرانی برای کار به عنوان دندانپزشک در امارات به موارد زیر نیاز دارد:

دریافت مدرک دندانپزشکی از یک موسسه معتبر: دندانپزشک باید دارای مدرک معتبر دندانپزشکی از یک موسسه معتبر باشد. اگر مدرک دندانپزشکی ایرانی آنها در امارات متحده عربی به رسمیت شناخته نشده باشد، ممکن است نیاز به تکمیل دوره های آموزشی یا آموزشی بیشتری داشته باشند.

داشتن تجربه کاری مرتبط: دندانپزشکان معمولاً باید حداقل 2 تا 5 سال سابقه کار در مقطع کارشناسی ارشد در کشور خود یا کشور شناخته شده دیگری داشته باشند. نیاز دقیق ممکن است بسته به امارت متفاوت باشد.

گذراندن معاینه صدور مجوز: دندانپزشک باید یک آزمون صدور مجوز را بگذراند که توسط مقامات بهداشتی مربوطه در امارتی که می خواهند در آن کار کنند انجام می شود. این می تواند اداره بهداشت دبی (DHA)، اداره بهداشت ابوظبی (HAAD) باشد. ) یا وزارت بهداشت و پیشگیری (MOHAP).

دریافت گواهی وضعیت خوب: دندانپزشک باید از کشور خود یا کشوری که آخرین بار در آنجا عمل کرده است، گواهی وضعیت خوب دریافت کند که باید وضعیت اخلاقی و حرفه ای خوب او را تایید کند.

تضمین ویزای کار و دریافت مجوز حرفه ای: پس از قبولی در آزمون صدور مجوز، دندانپزشک باید ویزای کار را تضمین کند و مجوز حرفه ای مناسب را از مرجع بهداشتی مربوطه دریافت کند.

انجام هر گونه الزامات اضافی دیگر: بسته به امارت ممکن است شرایط دیگری نیز وجود داشته باشد، مانند تکمیل دوره های خاص، شرکت در کارگاه ها، یا انجام الزامات آموزش مداوم.

برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید:

https://www.dha.gov.ae/

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

کار به عنوان دندانپزشک در دبی در صورت خرید کلینیک دندانپزشکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ