ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چگونه پس از ثبت شرکت اسلواکی به موفقیت برسم؟

موارد بحث شده

ثبت شرکت اسلواکی و راه اندازی کسب و کار در این کشور در چند سال گذشته به شدت مورد توجه کارآفرینان و سرمایه گذاران قرار گرفته است. یکی از مزایای راه اندازی کسب و کار و بیزنس در لهستان این است که کارآفرین می‌تواند اقامت لهستان را به صورت موقتی برای خود و اعضای خانواده‌اش بگیرد و پس از پنج سال این اقامت را دائمی کند اما شراط دائمی کردن اقامت این است که سرمایه گذار در کسب و کار خود موفق باشد و بتواند بیزنس خود را پایدار و برقرار نگه دارد.

سوالی که در این مقاله به آن می‌پردازیم این است که یک کارآفرین پس از ثبت شرکت اسلواکی چگونه می‌تواند طعم شیرین موفقیت را بچشد و یک فعالیت اقتصادی خوب را برای خود رقم بزند؟ پاسخ خیلی ساده است! در صورتی که تمایل دارید از پاسخ این سوال باخیر شوید، بد نیست که تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

موفقیت پس از ثبت شرکت اسلواکی

راه اندازی کسب و کار در اسلواکی و موفقیت پس از آن کار چندان دشواری نیست. کافی است از مشاوران و متخصصانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، کمک بگیرید و از تجارب و تخصص آن‌ها استفاده کنید.

متخصصان زیادی در این حوزه فعال هستند که می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند. در ادامه تصمیم داریم یک پیشنهاد ویژه به متقاضیان ثبت شرکت اسلواکی بدهیم. در صورتی که شما هم تمایل دارید بیزنس خود را در این کشور راه اندازی کنید، لطفاً تا پایان این مطلب با ما همراه شوید.

یورو اقامت؛ یک موسسه عالی برای ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی

در صورتی که تمایل دارید کسب و کار خود را در اسلواکی راه اندازی کنید و اقامت اسلواکی را بگیرید، بد نیست که در مورد تصمیم و زمینه کاری که قصد دارید وارد آن شوید با مشاوران و متخصصان یورو اقامت صحبت کنید.

این متخصصان تجربه خوبی در مورد راه اندازی کسب و کار در اسلواکی دارند و مطمئناً می‌توانند به شما کمک کنند تا موفقیت را برای خودتان رقم بزنید. یورو اقامت از سوی مراجعه کنندگان و متخصصان زیادی توصیه می‌شود و به همین خاطر شما هم می‌توانید با استفاده از نظرات این کارشناسان گامی رو به جلو بردارید.

در صورتی که تمایل دارید از نظرات این متخصصان استفاده کنید، کافی است تلفن را بردارید و با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید. یورو اقامت همواره و در تمامی مراحل در کنار شما خواهد بود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چگونه پس از ثبت شرکت اسلواکی به موفقیت برسم؟
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights