Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

وضعیت ثبت شرکت اسلواکی در دوران کرونا

موارد بحث شده

وضعیت ثبت شرکت اسلواکی در دوران کرونا

ثبت شرکت اسلواکی مانند هر موضوع و مسئله دیگری که امروز با آن روبرو هستیم، تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید-19 که از این بیماری ناشی می‌شود، قرار گرفته است. البته اگر دقت کنید جهان دارد در یک رکورد محض فرو می‌رود و اشتیاق کارآفرینان برای کارآفرینی خیلی کمتر شده است ولی قضیه ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی فرق دارد. اگر تمایل دارید بدانید که وضعیت ثبت شرکت در کشور اسلواکی در دوران کنونی به چه صورت است، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

کرونا تمایل کارآفرینان به ثبت شرکت اسلواکی را بیشتر کرده است

در حالی که تمامی کشورهای جهان درگیر کنترل بیماری کووید-19 هستند، اسلواکی توانسته است کسب و کارها و کارآفرینان زیادی را به محیط اقتصادی خود جذب کند. دولت این کشور به دلیل توجه به مسائل بهداشتی و اهمیت به شهروندان خود توانست خیلی سریع این بیماری را کنترل و شرایط را برای پیشرفت اقتصادی فراهم کند.

این مسائل موجب شده است که کارآفرینان به ارزش تلاش‌های دولت این کشور پی ببرند و سعی کنند که برای رشد و پیشرفت خود در این کشور تلاش کنند. در حال حاضر موسسه یورو اقامت که یکی از شرکت‌های خوب و دارای سابقه درخشان در زمینه ثبت شرکت اسلواکی است، با رشد بی‌سابقه متقاضیان راه اندازی بیزنس در کشور اسلواکی روبرو شده است.

تلاش یورو اقامت برای راهنمایی کارآفرینان به سمت سود بیشتر

مجموعه یور اقامت دارای مجموعه‌ای بهترین و آگاه‌ترین متخصصان در زمینه بیزنس و کسب و کار است و تلاش می‌کند که تا حد امکان کارآفرینان متقاضی راه اندازی شرکت و کسب و کار در کشور اسلواکی را به سمت راه اندازی بیزنس‌های پردرآمد و همیشگی هدایت کند.

این موسسه به دنبال بیزنس‌هایی است که سود بیشتر و بهتری دارند و تمایل دارد که کارآفرینان را به سمت بیزنس‌هایی هدایت کند که کارآفرینان بتواند خیلی سریع‌تر به اهداف خودشان دست پیدا کنند.

یکی از بهترین مسیرهای کاری برای این روزها

یکی از بهترین مسیرها، راه اندازی کسب و کار از طریق روش فرنچایز یا اخذ نمایندگی یک برند پیشرفته و بزرگ است.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر توصیه می‌شود که مقاله « کسب و کارهای کرونایی و پردرآمد برای ثبت شرکت اسلواکی (1) » را مطالعه کنید. همچنین مشاوران و متخصصان یورو اقامت آماده ارائه مشاوره در زمینه راه اندازی کسب و کار، فرنچایز (اخذ نمایندگی) و اخذ اقامت اسلواکی به شما هستند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

وضعیت ثبت شرکت اسلواکی در دوران کرونا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ