ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

معایب احتمالی صادرات محصولات پس از ثبت شرکت اسلواکی

موارد بحث شده

شاید ثبت شرکت اسلواکی مزایای بسیار زیادی برای یک کارآفرین و سرمایه گذار داشته باشد ولی معایبی هم برای او به همراه دارد. در این مقاله تصمیم داریم به معایب این مسئله بپردازیم. راه اندازی کسب و کار در اسلواکی متقاضیان زیادی دارد که بسیاری از این متقاضیان با امید اخذ اقامت اسلواکی شرکت خود را در این کشور ثبت می‌‎کنند ولی مطمئن باشید که فضای اقتصادی این کشور به قدری خوب است که پس از ثبت شرکت علاقه زیادی به بیزنس در این کشور پیدا خواهید کرد.

در این مقاله تصمیم داریم به مشکلات و معایبی اشاره کنیم که با ثبت شرکت اسلواکی ممکن است دچار آن شوید. پس از درک این معایب بهتر است برنامه‌ای پیاده کنید که اسیر این مشکلات نشوید.

معایب و مشکلات صادرات محصولات و خدمات پس از ثبت شرکت اسلواکی

1. استقبال کاربران از محصولات و خدمات شما

یکی از معایب و مشکلات صادرات این است که ممکن است محصولی که شما به بازار کشورهای دیگر عرضه می‌کنید به دلیل تفاوت‌های فرهنگی، مالی و غیره مورد استقبال کاربران و مصرف کنندگان قرار نگیرد. همین مسئله باعث می‌شود که فروش محصول شما در کشور دیگر با روند نزولی روبرو و در نهایت متوقف شود.

بنابراین برای صادرات پس از ثبت شرکت اسلواکی باید برنامه‌ای پیاده کنید که با بازار  و فرهنگ کشور مقصد آشنا شوید و اقدامات مورد علاقه مصرف کنندگان را روی محصولات و خدمات خودتان پیاده کنید.

2. بازاریابی برای محصولات و خدمات را فراموش نکنید

یکی از چالش‌ها، موانع و معایبی که می‌توان برای صادرات ذکر کرد این است که صادرات محصولات به کشورهای خارجی پس ازثبت شرکت اسلواکی نیاز به بازاریابی دارد. شما باید بتوانید که نظر مخاطب خودتان را جلب کنید و سپس محصول خود را به او بفروشید.

3. هزینه‌های صادرات ممکن است گاهی بالا برود

این امکان و احتمال وجود دارد که پس از ثبت شرکت اسلواکی لازم باشد هزینه‌ زیادی برای صادرات محصولات و خدمات خرج کنید و همین موضوع سبب می‌شود که فروش محصولات و صادرات آن‌ها آن طور که باید و شاید برای شما منطقی و مناسب نباشد.

موسسه یورو اقامت تلاش می‌کند که قبل ازثبت شرکت اسلواکی تمامی مشکلات و چالش‌های پیش رو را به شما یادآوری کند تا بدانید که با چه مسائل و موانعی روبرو خواهید شد همچنین می‌توانید با تماس با شماره‌های یورو اقامت از تمامی مراحل ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی مطلع شوید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

معایب احتمالی صادرات محصولات پس از ثبت شرکت اسلواکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights