Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مشاوره قبل از ثبت شرکت اسلواکی را فراموش نکنید (3)

موارد بحث شده

ثبت شرکت اسلواکی نیاز به مشاوره دارد! این جمله چند دلیل دارد که در مقالات « مشاوره قبل از ثبت شرکت اسلواکی را فراموش نکنید (1) » و « مشاوره قبل از ثبت شرکت اسلواکی را فراموش نکنید (2) » به دو مورد از مهم‌ترین دلایل اشاره شده است. در این مقاله هم تصمیم داریم به یک دلیل مهم دیگر اشاره کنیم. هدف یورو اقامت از بیان این مقالات آن است که یک کسب و کار یا بیزنس موفق راه اندازی کنید و پس از آن اقامت اسلواکی را دریافت و پس از پنج سال آن را دائمی کنید.

یک دلیل مهم دیگر برای لزوم مشاوره پیش از ثبت شرکت اسلواکی

وقتی قصد داریم شرکت یا کسب و کاری را در اسلواکی راه اندازی کنیم، ممکن است ندانیم که چه فرصت‌ها و تهدیدهایی در برابر روی ما قرار دارد. یک اشتباه می‌تواند کسب و کار و بیزنس ما را به نابودی بکشاند و مجموعه‌ای از فعالیت‌های درست و به موقع می‌تواند بیزنس ما را به یک بیزنس موفق و پرسود تبدیل کند. در ادامه به یکی از نقش‌های اصلی مشاور در موفقیت ما پس از ثبت شرکت اسلواکی اشاره شده است:

مشاور تهدیدها و فرصت‌ها را به صورت کامل برای شما روشن خواهد کرد

یکی از نکات مهم که باید پیش از ثبت شرکت اسلواکی مد نظر قرار دهید این است که باید بفهمید چه تهدیدها و فرصت‌هایی پیش روی شما قرار داد. راه‌های گوناگونی وجود دارد که ذهن شما را نسبت به این مسئله باز و روشن خواهد کرد. یکی از بهترین راه‌ها، دریافت مشاوره از افراد آگاه و حرفه‌ای است.

مشاور به شما می‌گوید که پس از ثبت شرکت اسلواکی چه فرصت‌هایی پیش روی شما قرار دارد و چه تهدیدهایی در کمین کسب و کار شما نشسته است. وقتی این نکات را بدانید دیگر هیچ جای نگرانی برای شکست نخواهد بود.

مشاور به شما می‌گوید که محصولات خود را می‌توانید به کدام کشورها صادر کنید، باید از چه بیمه‌هایی استفاده کنید و چه راهکارهایی به شما کمک می‌کند که بتوانید خیلی زود به رشد و توسعه برسید.

در صورتی که قصد دارید شرکت خود را در اسلواکی ثبت و راه اندازی کنید و پس از آن اقامت اسلواکی را بگیرید، توصیه می‌شود که یک بار هم که شده با شماره‌های منتدرج در سایت تماس بگیرید و از مشاوره‌های عالی و هوشمندانه متخصصان یورو اقامت استفاده کنید. دریافت مشاوره خیلی بهتر از جبران خسارت‌های ناشی از ناآگاهی است.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مشاوره قبل از ثبت شرکت اسلواکی را فراموش نکنید (3)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ