Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مدت زمان فرآیند اخذ اقامت اسلواکی از مراجع مختلف

موارد بحث شده

یکی از سوالاتی که به صورت مداوم از مشاوران موسسه یورو اقامت مطرح می‌شود در مورد مدت زمان فرآیند اخذ اقامت اسلواکی است. روش‌های مختلفی برای گرفتن اقامت اسلواکی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت اشاره کرد.

هر کدام از روش‌های اخذ اقامت مدت زمان خاصی زمان می‌برد که در این مطلب قصد داریم به توضیح در مورد مدت زمان اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت اشاره کنیم.

روش ویزای Type-D، سریع‌ترین ولی مشکل‌ترین روش برای گرفتن اقامت اسلواکی

در این روش ابتدا به سفارت اسلواکی که در شهر تهران قرار دارد مراجعه می‌کنید، سپس با هماهنگی این سفارت و پرسیدن تمامی سوالات، جهت اخذ ویزای Type-D اقدام می‌کنید. این نوع ویزا به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید خودتان به اسلواکی بروید و با هماهنگی پلیس اسلواکی مراحل را پشت سر بگذارید و اقامت اسلواکی را دریافت نمایید.

طق نظر کارشناسان و متخصصان یورو اقامت، برای گرفتن اقامت اسلواکی از این روش به حدود 4 تا 6 ماه زمان نیاز دارید. موسسه یورو اقامت در صورت درخواست شما می‌تواند از طریق این روش برای شما اقدام کند و در سریع‌ترین زمان ممکن اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت را برای شما بگیرد.

شایان ذکر است که اخذ ویزای Type-D شرایط و سبک و سیاق خاص خود را دارد که در مقاله‌ای به صورت جداگانه به این مطلب اشاره خواهد شد.

به ترکیه بروید!

دومین مسیری که برای اخذ اقامت کشور اسلواکی وجود دارد، این است که به سفارت اسلواکی در کشور ترکیه مراجعه کنید. در صورتی که بخواهید اقامت را از طریق این کشور بگیرید، شاید در عرض 8 تا 10 ماه بتوانید به هدف خود برسید.

گزینه دومی که موسسه یورو اقامت در مشاوره‌های خود با مراجعه‌کنندگان به آن اشاره می‌کند، همین روش است؛ زیرا زمان کمتری از شما می‌گیرد و از طرفی رقتن به ترکیه نیازی به ویزا ندارد. به راحتی می‌توانید کارهای خود را در این کشور انجام دهید.

روش سوم: اخذ اقامت اسلواکی از طریق سفارت اسلواکی در تهران

یکی از روش‌های دیگری که ممکن است نسبت به دو روش دیگر زمان بیشتری از شما بگیرد، مراجعه به سفارت اسلواکی در تهران است. این روش معمولاً 26 الی 32 ماه از شما زمان می‌گیرد تا شما را به هدفتان برساند. به همین خاطر مشاوران یورو اقامت معمولا این روش را پیشنهاد نمی‌دهند.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های تماسی که در سایت یورو اقامت وجود دارد تماس بگیرید و از مشاوره رایگان متخصصان ما بهره‌مند شوید. سرعت یکی از اهداف اصلی ماست!

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اقامت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مدت زمان فرآیند اخذ اقامت اسلواکی از مراجع مختلف
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ