Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

لذت اخذ اقامت اسلواکی و  زندگی در بهشت اروپا

موارد بحث شده

اقامت اسلواکی در حال حاضر به یکی از بهترین اقامت‌ها در بین کشورهای اروپایی تبدیل شده است. کارآفرینان تلاش می‌کنند که با ثبت شرکت اسلواکی، اقامت این کشور را بگیرند و از زندگی در این کشور لذت ببرند. این کشور از نظر اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و آب و هوا یکی از بهترین کشورهای اروپایی است و به همین خاطر هر روز به متقاضیان اخذ اقامت اسلواکی افزوده می‌شود.

در این مطلب تصمیم داریم که به فضای این کشور و حال و هوای مردم آن بپردازیم. بسیاری از کارافرینان و سرمایه‌گذاران هنگام اخذ اقامت یک کشور به فرهنگ کلی آن جامعه اهمیت می‌دهند و بر این باور هستند که فرهنگ مردم یک کشور نیز تأثیر بسزایی در رشد یا توقف کسب و کار آن‌ها دارد.

فضای خیابان‌های اسلواکی، فراموش‌نشدنی است

در صورتی که در خیابان‌های این کشور قدم بزنید و زیر پایتان را ببینید، متوجه می‌شوید که خیابان‌های این کشور دارای سنگ‌فرش است و همین موضوع لذت خاصی به همراه دارد. معماری این کشور کاملاً تلفیقی است. برخی از ساختمان‌‎ها با معماری تاریخی و برخی دیگر به سبک معماری روز ساخته شده است.

آب و هوای اسلواکی به عنوان یکی از بهترین و تمیزترین آب و هواها در بین کشورهای اروپایی شناخته می‌شود. یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌های اسلواکی، عبور رودخانه از مرکز شهر است که روح تازه‌ای به مردم شهرهای مختلف می‌بخشد.

مردم اسلواکی؛ مردمی با فرهنگ غنی

یکی از خصوصیات مردم این کشور، مهربانی و لطف و صفای آن‌هاست که جان تازه‌ای به انسان می‌بخشد. در این کشور برای حریم خصوصی، اخلاق و احترام، ارزش زیادی قائل هستند و می‌توانید با آسودگی خاطر پس از اخذ اقامت اسلواکی در این کشور زندگی کنید.

اسلواکی، پناهنده ندارد!

یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مواردی که اقامت اسلواکی را برای کارآفرینان جذاب می‌کند، عدم حضور پناهنده در این کشور است. افرادی که وارد این کشور می‌شوند، کاملاً قانونی و برای کار، تحصیل یا دیدن خانواده خود وارد این کشور می‌شوند.

یورو اقامت؛ مشوق کارآفرینان برای ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی

متخصصان یورو اقامت با مشاهده رشد اقتصادی بالای اسلواکی، به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران توصیه می‌کنند که کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کنند. از طرفی آرامش و فضای خوب این کشور باعث می‌شود که کارآفرینان به سمت این کشور سرازیر شوند. موسسه یورو اقامت در تمامی مراحل ثبت شرکت اسلواکی و اخذ اقامت این کشور، همراه همیشگی شما خواهد بود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

لذت اخذ اقامت اسلواکی و  زندگی در بهشت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ