Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

فعالیت در زمینه عکاسی پس از ثبت شرکت اسلواکی

موارد بحث شده

فعالیت در زمینه عکاسی پس از ثبت شرکت اسلواکی

ثبت شرکت اسلواکی در حوزه‌ها و زمینه‌های متنوعی صورت می‌گیرد. یکی از بهترین زمینه‌ها برای راه اندازی کسب و کار در کشور اسلواکی، عکاسی است. خوشبختانه دولت این کشور امکان اخذ اقامت اسلواکی را برای کارآفرینان و متقاضیان ثبت شرکت در کشور اسلواکی فراهم کرده است. در صورتی که تمایل دارد در مورد جزئیات این حوزه کاری بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌شود که تا پایان این مقاله با ما همراه شوید؛ چون قرار است پیشنهادهای خوبی به شما ارائه دهیم.

فرصت‌های شغلی عکاسی پس از ثبت شرکت اسلواکی

در صورتی که می‌خواهید شرکت خودتان را در اسلواکی در زمینه عکاسی راه اندازی کنید. بهتر است از فرصت‌های شغلی این کشور مطلع باشید. به عبارت دیگر باید بدانید که امکان فعالیت در کدام رشته‌ها وجود دارد. البته حوزه‌های کاری که در ادامه مطرح می‌شود تنها بخشی از حوزه‌هایی است که می‌توانید در آن فعالیت کنید.

1. ثبت شرکت اسلواکی در زمینه عکاسی و فیلم‌برداری از مجالس و جلسات

یکی از بهترین زمینه‌های فعالیت برای عکاسان ارائه خدمات عکاسی و فیلمبرداری در مجالسی مانند مجالس ختم، عروسی و غیره است. البته اخیراً به خاطر کرونا این زمینه‌های شغلی به مشکل خورده است ولی به طور کلی این حوزه می‌تواند درآمد خوبی برای شما به همراه داشته باشد و ثبت شرکت اسلواکی را برای شما به تجربه‌ای شیرین تبدیل کند.

2. فعالیت در زمینه آموزش عکاسی

می‌توانید پس از راه اندازی شرکت خود در اسلواکی در زمینه آموزش عکاسی فعالیت کنید. این حوزه هم درآمد خوبی برای شما به همراه دارد. در صورتی که بتواند چند استاد فیلم‌برداری و فیره هم استخدام کنید، می‌توانید یک موسسه پردرآمد و پرسود برای خودتان راه اندازی کنید.

مزیت این موسسه آن است که لازم نیست حتماً همه هنرجوها به صورت حضوری آموزش ببینند. خوضبختانه می‌توانید از تمامی شهرهای اسلواکی و حتی خارج از این کشور هنرجو بگیرید و به آن‌ها حرفه عکاسی، فیلمبرداری و غیره را آموزش بدهید.

امروزه فعالیت در حوزه آموزش درآمد بسیار خوبی به همراه دارد و می‌تواند برای شما بسیار لذت‌بخش و در عین حال آموزنده باشد. البته برای راه اندازی چنین موسسه‌ای لازم است بهترین و متخصص‌ترین اساتید را انتخاب کنید.

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی دریافت کنید، کافی است با شماره‌‎های مندرج در سایت یورو اقامت که در ادامه مطلب خواهد آمد تماس حاصل نمایید. همچنین پیشنهاد می‌شود که مقاله « روش‌ های ثبت شرکت اسلواکی در زمینه هنر عکاسی » را برای افزایش اطلاعات خود مطالعه کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

فعالیت در زمینه عکاسی پس از ثبت شرکت اسلواکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ