Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

فرصت‌های بی‌نظیر برای ثبت شرکت اسلواکی

موارد بحث شده

ثبت شرکت اسلواکی در سال‌های اخیر با تقاضای بی‌نظیری همراه بوده است. یکی از روش‌های عالی برای اخذ اقامت اسلواکی ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار در این کشور به حساب می‌آید. در صورتی که تمایل دارید بیزنس پرسود خود را در این کشور راه اندازی کنید ولی ایده خاصی در ذهن خود ندارید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

ایده‌ها و فرصت‌های عالی برای ثبت شرکت اسلواکی

در سال‌های اخیر فرصت‌های بی‌نظیری برای ثبت شرکت اسلواکی به وجود آمده است. دولت اسلواکی با جذب سرمایه‌‌ از اتحادیه اروپا می‌کوشد طرح‌ها متنوعی را در کشور خود پیاده کند. در ادامه به چند فرصت شگفت‌انگیز و جدید برایثبت شرکت اسلواکی اشاره می‌کنیم:

1. راه آهن

یکی از بهترین و جذاب‌ترین فرصت‌ها برای راه اندازی کسب و کار در اسلواکی، راه آهن است. دولت اسلواکی اخیراً طرح‌های جدید و خوبی در این زمینه شروع کرده است و قصد دارید در چند سال آینده با تمام توان این طرح‌ها را ادامه دهد. در صورتی که بتوانید بیزنس خود را در این زمینه در اسلواکی راه اندازی کنید، می‌توانید در طرح‌های دولت مشارکت داشته باشید و به درآمد قابل توجهی از این طریق دست پیدا کنید.

2. آب و فاضلاب

با ثبت شرکت اسلواکی این امکان برای شما فراهم می‎شود که در طرح‌ها به عنوان پیمانکار حضور پیدا کنید. یکی از فرصت‌های عالی برای کسب و کار در اسلواکی، طرح‌های آب و فاضلاب است که دولت این کشور با تمام توان دنبال می‌کند.

شایان ذکر است که می‌توانید علاوه بر طرح‌های پیمانکاری برای بهبود شبکه‌های آب و فاضلاب در این کشور، برای ثبت شرکت اسلواکی در حوزه دانش‌بنیان اقدام کنید. این امکان وجود دارد که از فاضلاب این کشور برای تولید و تأمین انرژی استفاده کنید.

3. خودروسازی

در سال‌های اخیر صنعت خودروسازی در اسلواکی رشد و پیشرفت خوبی داشته است. در صورتی که شما نیز بتوانید در یکی از بخش‌های جانبی خودرو فعالیت کنید، می‌توانید پس از ثبت شرکت اسلواکی با شرکت‌های مختلف همکاری داشته باشید.

این همکاری می‌‎تواند در زمینه‌های زیر صورت گیرد:

  • تولید تمامی قطعات فلزی
  • تولید بخش‌های پلاستیکی
  • خدمات مهندسی طراحی
  • خدمات مربوط به تست و آزمایش تجهیزات

فرصت‌های کسب و کار در اسلواکی فوق‌العاده زیاد است که پس از ثبت شرکت در کشور اسلواکی می‌توانید در زمینه دلخواه خود فعالیت داشته باشید و درآمد خوبی برای خود رقم بزنید.

موسسه یورو اقامت به عنوان یکی از موسسه‌های فعال در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی می‌کوشد شما را به تمام اهداف و آرزوهایتان برساند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

فرصت‌های بی‌نظیر برای ثبت شرکت اسلواکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ