Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

روش فرنچایز؛ روشی عالی برای ثبت شرکت اسلواکی در زمینه طراحی داخلی

موارد بحث شده

در مقاله « روش‌های گوناگون برای ثبت شرکت اسلواکی در زمینه طراحی داخلی »  تلاش کردیم به انواع روش‌هایی که برای راه اندازی بیزنس طراحی داخلی در اسلواکی وجود دارد اشاره کنیم. در این مقاله می‌خواهیم تمرکز خودمان را روی روش فرنچایز برای طراحی داخلی بگذاریم تا ببینیم این روش چه مزایا و معایبی دارد و چرا به عنوان بهترین و پربازده‌ترین روش برای ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت محسوب می‌شود.

مزایا و معایب روش فرنچایز برای ثبت شرکت اسلواکی در زمینه طراحی داخلی

هر روش برای ثبت شرکت اسلواکی در زمینه طراحی داخلی مزایا و معایب مخصوص خودش را دارد. در ادامه تصمیم داریم به مزایا و معایب روش فرنچایز یا همان اخذ نمایندگی یک برند معتبر بپردازیم:

مزایا

بزرگ‌ترین مزیت این روش آن است که می‌توانید از سوابق و تخصص برند اصلی استفاده کنید و به راحتی مشتریان زیادی را به سمت کسب و کار خود بکشید. در صورت استفاده از روش فرنچایز مسیر موفقیت و ثروت‌آفرینی کسب و کار شما خیلی سریع طی می‌شود. البته شرط موفقیت این است که خدمات خود را با قیمت و کیفیت مناسب و منطقی به مشتریان عرضه کنید.

در این روش هزینه بازاریابی پایین است؛ زیرا برند شما را غالباً می‌شناسند. تنها کاری که باید بکنید این است که به همه اعلام کنید که شما هم با ثبت شرکت اسلواکی ، شعبه‌ای از این برند معروف را در اسلواکی راه اندازی کرده‌اید.

معایب

عیبی که در این روش وجود دارد این است که باید طبق قراردادی که همان ابتدا با برند اصلی منعقد می‌کنید، باید بخشی از درآمد خود را به این برند واگذار کنید. در عوض این برند روش خود را به شما آموزش می‌دهد و به شما یاد می‌دهد که از چه روش‌هایی برای رسیدن به برتری در کسب و کار خودتان استفاده کنید.

درآمد در این روش بالا است ولی باید بخشی از آن را برای برند اصلی کنار بگذارید. تعیین این مقدار مشخص در جلسه مذاکره فرنچایز مشخص می‌‎شود.

موسسه یورو اقامت متخصصان و مشاورانی دارد که می‌توانند در تمامی مراحل کار از جمله معرفی فرنچایز، جلسه مذاکره و همچنین ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی در کنار شما باشند. در صورتی که تمایل دارید در این زمینه بیشتر بدانید کافی است تلفن را بردارید و با شماره‌های مندرج در سایت یورو اقامت تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

روش فرنچایز؛ روشی عالی برای ثبت شرکت اسلواکی در زمینه طراحی داخلی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ