Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

روش‌ های ثبت شرکت اسلواکی در زمینه برنامه نویسی

موارد بحث شده

روش‌ های ثبت شرکت اسلواکی در زمینه برنامه نویسی

اگر از متخصصان و مشاوران یورو اقامت سوال کنید متوجه خواهید شد که برنامه نویسی یکی از بهترین حوزه‌های کاری است که می‌توانید با ثبت شرکت اسلوکی در این زمینه فعالیت و کسب درآمد کنید. همچنین می‌‎توانید با راه اندازی چنین شرکتی در کشور اسلواکی اقامت اسلواکی را به راحتی  و بدون هیچ دردسر بگیرید.

با توجه به بیماری کرونا و شیوع حیرت انگیز آن در جهان کسب وکارها یکی پس از دیگری به تعطیلی کشیده می‌شود و همین مسئله می‌تواند درآمد سایر کسب و کارها را به طرز عجیبی کاهش دهد. حال اگر بتوانید یک کسب و کار خوب و پردرآمد در اسلواکی راه اندازی کنید به راحتی می‌‎توانید به ثروت مورد نظر خود دست پیدا کنید. در این مقاله تصمیم گرفتیم به روش‌های مختلف ثبت شرکت اسلواکی و اخذ اقامت این کشور اشاره کنیم. در صورتی که تمایل به راه اندازی کسب و کار برنامه نویسی در اسلواکی دارید تا پایان این مطلب با ما همراه شوید:

به طور کلی سه روش برای ثبت شرکت اسلواکی در زمینه برنامه نویسی وجود دارد:

  • برندسازی (Branding)
  • ایجاد شعبه (Branching)
  • فرنچایز (Franchise)

هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب مخصوص خودش را دارد  که در ادامه به آن‌‎ها می‌پردازیم:

برندسازی و ایجاد شعبه؛ دو روش خوب و مطمئن برای ثبت شرکت اسلواکی

برندسازی و ایجاد شعبه دو روش عالی و مطمئن برای راه اندازی کسب و کار محسوب می‌شود. در این دور روش شما موظف به پرداخت مالیات هستید ولی هر چه درآمد کسب کنید از آن خودتان است. از طرفی کسب و کار و برند شما در اسلواکی نوپا و جدید است و به همین خاطر کمی طول می‌کشد تا جا بیفتید و تعداد مشتریان مورد نظر خود را جذب کنید.

فرنچایز؛ روشی سریع، کارآمد و زودبازده ولی با یک عیب

در این روش برای ثبت شرکت اسلواکی با یک شرکت بزرگ وارد مذاکره می‌شوید و نمایندگی برند آن را در اسلواکی راه اندازی می‌کنید. این کار باعث می‌شود که کاربرانی که به اعتبار آن برند ایمان دارند سراغ شما بیایند و به همین خاطر خیلی سریع مشتری جذب می‌کنید. عیب این روش آن است که مجبور هستید بخشی از درآمد خود را در فواصل زمان معین به صاحب برند بپردازید.

در مقاله « ثبت شرکت اسلواکی در زمینه برنامه نویسی از طریق فرنچایز » سعی خواهیم کرد اطلاعات بیشتری در این زمینه بیان کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی با شماره‌های تماس یورو  اقامت که در سایت قرار دارد تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

روش‌ های ثبت شرکت اسلواکی در زمینه برنامه نویسی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ