ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

روش‌های کسب درآمد از حوزه طراحی گرافیک پس از ثبت شرکت اسلواکی

موارد بحث شده

روش‌های کسب درآمد از حوزه طراحی گرافیک پس از ثبت شرکت اسلواکی

حوزه طراحی گرافیک از حوزه‌هایی است که پس از ثبت شرکت اسلواکی می‌توانید فعالیت‌های زیادی در حوزه خودتان انجام دهید و در نتیجه درآمد قابل توجهی کسب کنید. اولین نکته برای ثبت شرکت در کشور اسلواکی در حوزه گرافیک این است که می‌توانید اقامت اسلواکی را بگیرید. شایان ذکر است که این اقامت دائمی نیست و تا 5 سال موقتی است ولی پس از گذشت 5 سال با بررسی مراجع مربوطه می‌توانید آن را دائمی کنید.

در ادامه این مطلب تصمیم داریم به روش‌های کسب درآمد در اسلواکی در حوزه گرافیک اشاره کنیم. در صورتی که تمایل به ثبت شرکت اسلواکی در این زمینه دارید کافی است تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

1. ثبت شرکت اسلواکی و گرفتن سفارش‌های گرافیکی گوناگون

می‌توانید شرکتی در اسلواکی ثبت و راه اندازی کنید و پس از ثبت شرکت، سفارش‌های متنوعی از اشخاص حقیقی و حقوقی (شرکت‌ها و ارگان‌های مختلف) بگیرید. این سفارش‌ها می‌‎تواند شامل موارد زیر باشد:

  • طراحی پوستر و بنر
  • انجام کارهای گرافیکی سایت
  • طراحی کاتالوگ
  • طراحی لوگو

چهار مورد فوق تنها گوشه‌ای از کارهایی است که پس از ثبت شرکت اسلواکی می‌توانید انجام دهید. می‌توانید پس از گذشت مدتی از کارتان در اسلواکی به توسعه دادن بیزنس خودتان فکر کنید و وارد زمینه طراحی و راه اندازی سایت شوید.

2. آموزش گرافیک در سراسر جهان

می‌توانید پس از ثبت شرکت اسلواکی یک موسسه آموزشی در زمینه طراحی گرافیک راه اندازی کنید و از آن طریق درآمد قابل توجهی برای خودتان رقم بزنید. آموزش شما می‌تواند به صورت حضوری و غیرحضوری (آنلاین) باشد. در صورتی که آموزش حضوری برگزار کنید، عمده دانشجویان شما ساکن اسلواکی خواهند بود ولی در صورت برگزاری آموزش غیرحضوری می‌توانید مخاطبان خود را از سراسر جهان جذب کنید. مسلماً با این روش می‌توانید درآمد قابل توجهی برای خودتان رقم بزنید.

دو مورد فوق تنها دو مورد از حوزه‌هایی است که پس از ثبت شرکت اسلواکی می‌توانید در آن‌ها فعالیت کنید. شما این توانایی را در زمینه‌های گوناگونی شرکت خودتان را راه بیندازید و از طریق آن به درآمد دلخواه و مورد نظر خودتان برسید. حال بد نیست اطلاعات خود را در زمینه روش‌های ثبت شرکت در زمینه گرافیک بالا ببرید. سه روش مختلف برای ثبت شرکت وجود دارد که در مقاله « 2+1 روش عالی برای ثبت شرکت اسلواکی در زمینه گرافیک » به این روش‌ها می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی کافی است با شماره‌های مندرج درسایت یورو اقامت تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

روش‌های کسب درآمد از حوزه طراحی گرافیک پس از ثبت شرکت اسلواکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights