Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

درآمد تقریبی پس از اخذ اقامت اسلواکی

موارد بحث شده

یکی از سوالات پرتکراری که متقاضیان اخذ اقامت اسلواکی از مشاوران موسسه یورو اقامت می‌پرسند این است که در صورتی که بتوانند اقامت اسلواکی را دریافت کنند، حدوداً تا چه میزان درآمد خواهند داشت. البته این مسئله بیشتر برای افرادی مطرح هست که با شیوه‌ای غیر از ثبت شرکت بخواهند، وارد اسلواکی شوند؛ زیرا متقاضیان اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت خود کارآفرین یا سرمایه‌گذار هستند و نیازی به دریافت حقوق نخواهند داشت.

در این مطلب قصد داریم به میزان درآمد دریافتی پس از اخذ اقامت اسلواکی بپردازیم.

درآمد به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد

نمی‌توان به صورت مطلق اعلام کرد که در صورت شروع به کار در اسلواکی چه میزان حقوق دریافت خواهید کرد؛ زیرا میزان حقوق به چند عامل بستگی دارد:

  1. میزان ساعت کار در طول 24 ساعت
  2. نوع ویزا؛ زیرا به عنوان مثال فردی که ویزای دانشجویی دریافت می‌کند، نمی‌تواند به صورت تمام‌وقت فعالیت کند.
  3. نوع تخصص تأثیر بسیار زیادی روی حقوق دریافتی افراد دارد.

میانگین حقوق دریافتی در اسلواکی

چندین روش و شیوه مختلف برای محاسبه میانگین دستمزد یک فرد در یک ماه وجود دارد. یکی از مهمترین روش‌ها توسط اداره آمار اسلواکی معرفی شده است. این اساس این فرمول،  میانگین اسمی دستمزد در طول یک ماه حدود 950 تا 1000 یورو معرفی شد. بالاترین حقوق در اسلواکی مربوط به منطقه براتیسلاوا است که 1300 یورو و پایین‌ترین آن مربوط به منطقه پرشوف است که 850 یورو تخمین زده شده است.

پس از اخذ اقامت اسلواکی کدام دسته از مخارج قطعی است؟

  1. اولین دسته از مخارج قطعی در اسلواکی مربوط به بیمه است. 9.4 درصد از حقوق شما متعلق به بیمه اجتماعی و 4 درصد متعلق بع بیمه سلامت است.
  2. برخی از کارفرماها، مبلغی را به عنوان مالیات از حقوق شما کسر می‌کنند که میزان این کسری در سال 2019، حدود 328.12 یورو است.
  3. وقتی مجموع حقوق شما محاسبه شد 19 درصد به عنوان مالیات کسر می‌گردد که اگر حقوق شما بیشتر از 3021 یورو باشد، این کسری به 25 درصد افزایش خواهد یافت.

موسسه یورو اقامت، پیشگام در عرصه مشاوره و ارائه خدمات گوناگون اقامتی

در صورتی که قصد دارید وارد فرآیند اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت یا هر شیوه دیگری شوید، مشاوران و متخصصان ما در موسسه یورو اقامت همواره در کنار شما هستند. می‌توانید با شماره‌های تماسی که در سایت قرار دارد، تماس بگیرید. با مشاور صحبت کنید و پس از قطعی شدن تصمیم تمام امور را به ما بسپارید تا در یک چشم به هم زدن خود را در اسلواکی ببینید. امتحان این معجزه از یورو اقامت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اقامت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

درآمد تقریبی پس از اخذ اقامت اسلواکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ