Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت در اسلواکی و لذت از اصلاحات ساختاری

موارد بحث شده

بعد از آن‌که در سال 1993 کشور اسلواکی به وجود آمد، اصلاحات سیاسی و سپس اقتصادی را در اولویت قرار داد. این کشور از همان ابتدا مسیر ثبت شرکت در اسلواکی را برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران خارجی باز کرد و برای اینکه به آن‌ها امتیاز بیشتری بدهد، اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت را هم برای آن‌ها آسان کرد.

در این مطلب قصد داریم به صورت کاملاً جامع به مسئله اصلاحات ساختاری و منفعت این اصلاحات برای متقاضیان ثبت شرکت در اسلواکی اشاره کنیم.

اسلواکی؛ کشوری در اتحادیه اروپا

یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های دولت اسلواکی اضافه شدن به اتحادیه اروپا بود. این کار باعث شد که این کشور از تمام مزایای این اتحادیه از جمله رفت و آمد بدون ویزا و خیلی آسان، استفاده از واحد پول ارزشمند یورو و صادرات و واردات کالا بدون هیچ نگرانی اشاره کرد. افرادی که وارد فرآیند ثبت شرکت در اسلواکی می‌شوند، باید بدانند که به راحتی می‌توانند به تمامی کشورهای اتحادیه اروپا صادرات و واردات کالا انجام دهند.

اعتبار در دنیا و امکان اخذ ویزای تمامی کشورهای جهان

یکی از مزایای ثبت شرکت در اسلواکی این است که کارآفرین می‌تواند پس از آن برای اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت اقدام کند. در گام بعدی و در صورت اخذ اقامت، امکان گرفتن ویزای تمامی کشورهای دنیا از جمله آمریکا، کانادا، استرالیا و غیره وجود دارد.

بهترین خدمات برای متقاضیان ثبت شرکت در اسلواکی

یکی از مهم‌ترین مزایای کشور اسلواکی این است که تمام آنچه که برای جذب یک سرمایه‌گذار لازم است را فراهم آورده است. در ادامه به چند مورد از این مزایا اشاره شده است. البته در مقاله «تجربه دنیایی دیگر با ثبت شرکت اسلواکی» به صورت کامل به این مسئله پرداخته‌ایم.

  1. بیمه‌های درمانی بی‌نظیر
  2. سطح زندگی مناسب و لذت بردن از زندگی و وضعیت اقتصادی عالی
  3. فرهنگ بسیار خوب و مهمان‌نوازی مردم اسلواکی
  4. امکان آوردن خانواده همراه با خود به اسلواکی
  5. خدمات گردشگری عالی

موسسه یورو اقامت تجربه خوبی در زمینه ثبت شرکت در اسلواکی و اخذ اقامت برای متقاضیان دارد. در صورتی که قصد دارید کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کنید و از مزایا و اصلاحات ساختاری در این کشور استفاده کنید، یکی از بهترین مسیرهای ممکن، یورو اقامت است. با استفاده از تجربه و هوش متخصصان یورو اقامت می‌توانید در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنید و در واقع یک شبه، ره صد ساله را بپیمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت در اسلواکی و لذت از اصلاحات ساختاری
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ