Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اسلواکی و راه اندازی مراکز زیبایی در این کشور (فرنچایز)

موارد بحث شده

در حال حاضر مراکز زیبایی در سراسر دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. ثبت شرکت اسلواکی و راه اندازی مراکز زیبایی می‌تواند به یکی از سودآورترین منابع درآمدی در سراسر اروپا تبدیل شود. امکان اخذ اقامت اسلواکی از این روش نیز وجود دارد.  همان‌طور که می‌دانید بانوان به راحتی به مراکز زیبایی اعتماد نمی‌کنند و لازم است شیوه کار و کیفیت یک برند را ببینند تا بتوانند به آن اعتماد کنند.

در این مطلب تصمیم داریم روشی به شما کارآفرینان و سرمایه‌گذاران عزیز معرفی کنیم که با تکیه بر این روش‌ها بتوانید یک مرکز زیبایی بی‌نظیر و درجه یک را از طریق ثبت شرکت اسلواکی راه اندازی کنید و کسب و کاری سودآور را برای خود ایجاد نمایید. حتی می‌توانید افراد زیادی  را از شهرهای اطراف و حتی گاهی کشورهای همسایه به سمت مرکز زیبایی خود جلب و جذب کنید.

فرنچایز؛ رسیدن به پول بدون برندسازی

در مقاله « ثبت شرکت اسلواکی از طریق روش فرنچایز» به خوبی بیان شد که اگر می‌خواهید بدون زحمت به سود برسید، روش فرنچایز یا اخذ نمایندگی فوق‌العاده است. کافی است یک برند معتبر آرایشی و بهداشتی که در سراسر اروپا یا جهان، شناخته‌شده و معروف است را پیدا کنید. با مدیران آن صحبت کنید و تقاضای نمایندگی بدهید.

پس از آن، کارآفرین طی یک قرارداد ملزم می‌شود که درصد مشخص و معینی از درآمد خود را به صورت ماهیانه یا سالیانه به صاحب برند بدهد. مراکز زیبایی یکی از بهترین گزینه‌ها برای ثبت شرکت اسلواکی از طریق فرنچایز هستند.

راه اندازی مراکز زیبایی با فرآیند ثبت شرکت اسلواکی

اگر تمایل دارید که با قدرت بیشتری وارد بازار کار اسلواکی شوید و درآمد خوبی به دست آورید، لازم است که فرآیند ثبت شرکت اسلواکی را پشت سر بگذارید. همچنین برای اخذ اقامت اسلواکی لازم است که فرد شرکت خود را ثبت کند.

راه اندازی مراکز زیبایی از طریق فرنچایز باعث می‌شود که بتوانید به راحتی مشتریان خود را جذب کنید و بدون نیاز به بازاریابی در سطوح وسیع خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید. معمولاً در روش فرنچایز، شرکت صاحب برند تمامی امور مربوط به دکور، مواد لازم، تجهیزات اولیه ضروری، نصب تابلوی برند و دستورالعمل‌های لازم برای فروش خدمات و محصولات را به شما ارائه می‌دهد.

موسسه یورو اقامت، تجربه بسیار خوبی در زمینه ثبت شرکت اسلواکی و همچنین اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت دارد. به همین جهت می‌‎تواند جهت اخذ شعب فرنچایز و راه اندازی کسب و کار در اسلواکی روی این موسسه حساب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافی است با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اسلواکی و راه اندازی مراکز زیبایی در این کشور (فرنچایز)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ