ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اسلواکی و راه اندازی رستوران‌ در این کشور (فرانچایز)

موارد بحث شده

همان‌طور که می‌دانید پس از ثبت شرکت اسلواکی ، یکی از مهم‌ترین مراحلی که باید پشت سر بگذارید، بازاریابی و جذب مشتری است. برای اخذ اقامت اسلواکی و تمدید آن از طریق ثبت شرکت باید به صورت مداوم تلاش و کوشش کنید. لازم است تبلیغاتی گسترده انجام دهید. باید انواع و اقسام روش‌های مارکتینگ را پیاده کنید تا بتوانید درآمد خوبی کسب کنید و به یک برند معروف و معتبر تبدیل شوید.

یک پیشنهاد عالی برای ثبت شرکت اسلواکی

یکی از بهترین راه‌ها برای کارآفرینی و ثبت شرکت اسلواکی ، راه اندازی رستوران و صنایع غذایی است. در حال حاضر این نوع کسب و کار خیلی خوب جواب می‌دهد و می‌توانید درآمد شگفت انگیزی از این طریق دریافت کنید. در صورتی که بتوانید خدمات خوبی ارائه دهید و در زمینه بازاریابی، به درستی فعالیت کنید، مطمئن باشید که موفق خواهید شد. موسسه یورو اقامت موفقیت شما را تضمین خواهد کرد.

یک راه فوق‌العاده ساده: فرانچایز

بسیاری تصور می‌کنند که برای رسیدن به موفقیت حتماً باید سختی‌های زیادی متحمل شوند. اینجاست که باید گفت: «سخت کار کردن لازم نیست. باید هوشمندانه کار کنید.» یکی از راه‌های فعالیت درست و هوشمندانه، فرانچایز است. برای ثبت شرکت اسلواکی و راه اندازی رستوران، یک برند معروف و پرطرفدار بین المللی در زمینه رستوران پیدا کنید. حق امتیاز آن را بخرید و در اسلواکی، شعبه آن را افتتاح کنید. با این کار در واقع ره صدساله را یک‌شبه طی می‌کنید.

نگران نباشید. در تمامی مراحل موسسه یورو اقامت در کنار شما خواهد بود و با مشاوره‌ها و راهنمایی‌های خود، کار را برای شما بسیار آسان خواهد کرد تا بتوانید با صرف کمترین هزینه به درآمدی حیرت آور برسید و جای پای خود را در اسلواکی محکم کنید.

چند فعالیت عالی برای راه اندازی کسب و کار در اسلواکی

امروزه فعالیت‌هایی مانند رستوران، صنایع غذایی، فست فود، پمپ بنزین و غیره طرفداران زیادی پیدا کرده است. چرا شما یکی از این کسب و کارها را راه اندازی نکنید؟ اسلواکی یکی از بهترین کشورها برای کسب و کارهای مدل فرانچایز است. در مقاله « ثبت شرکت اسلواکی از طریق روش فرانچایز» به چند کسب و کار عالی و پرطرفدار دیگری که می‌توانید در اسلواکی راه اندازی کنید، اشاره شده است.

در صورتی که ایده راه اندازی کسب و کار و اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت و فرانچایزینگ برای شما مناسب است، کافی است با شماره‌هایی که در سایت یورو اقامت قرار گرفته است، تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از مشاوران این موسسه دریافت کنید. یورو اقامت در تمامی مراحل راه اندازی کسب و کار در کنار شما خواهد تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن به اهداف خود برسید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اسلواکی و راه اندازی رستوران‌ در این کشور (فرانچایز)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights