Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اسلواکی و دادن بهترین پاسخ به نیازهای بازار این کشور (3)

موارد بحث شده

ثبت شرکت اسلواکی در حال حاضر مورد علاقه عده زیادی از کارآفرینان و متقاضیان راه اندازی کسب و کار و اخذ اقامت اروپا است. سرمایه گذاران تمایل دارند در کشوری سرمایه گذاری کنند که از امنیت نسبی خوبی برخوردار باشد و بتواند برای پیشرفت، رشد و ارتقای آن‌ها ضمانت دهد. در صورتی که شما هم جزء همین متقاضیان هستید کافی است عزم خود را جزم کنید و برای ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی اقدام کنید.

در این مقاله تصمیم داریم به یکی از بهترین و جدیدترین کسب و کارها در اسلواکی اشاره کنیم که با راه اندازی شرکت خود در آن زمینه می‌توانید یک آینده عالی و بی‌نظیر را برای حوزه کاری خود رقم بزنید. در صورتی که تمایل دارید از این کسب و کار آگاه شوید، تا پایان این مطلب با ما همراه شوید.

طراحی داخلی؛ یک حوزه کاری فوق العاده برای ثبت شرکت اسلواکی

در حال حاضر حوزه‌های کاری جدید و فوق العاده‌ای وجود دارد که باثبت شرکت اسلواکی و فعالیت در آن‌ها می‌توانید به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید ولی برخی از این حوزه‌های کاری طرفدار و درآمد خیلی زیادی دارد. یکی از این زمینه‌های کاری، طراحی داخلی است که مورد تأیید بسیاری از کارافرینان و سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.

برای راه اندازی کسب و کار در زمینه طراحی داخلی نیاز به افراد و متخصصانی دارید که تخصص و قدرت کافی در این زمینه را داشته باشند و بتوانند با ارائه مدارک و دانش کافی در این حوزه قدرت‌نمایی کنند.

روش‌های گوناگون برای ثبت شرکت اسلواکی در زمینه طراحی داخلی

طراحی داخلی یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین حوزه‌های کاری است و از روش‌های مختلفی می‌توانید شرکت خود را در این زمینه راه اندازی کنید. در این مطلب به سه روش مختلف برای ثبت شرکت اسلواکی در زمینه طراحی داخلی اشاره می‌شود ولی اگر می‌خواهید به صورت کامل با این روش‌ها آشنا شوید، توصیه می‌شود که به مقاله « روش‌های گوناگون برای ثبت شرکت اسلواکی در زمینه طراحی داخلی » مراجعه کنید.

  • برندسازی: یکی از بهترین روش‌ها برای راه اندازی کسب و کار در زمینه طراحی داخلی است و مزایا و معایب مخصوص به خودش را دارد.
  • فرنچایز: در این روش نمایندگی یک شرکت معتبر را می‌گیرید.
  • راه اندازی شعبه‌ای شرکت خود که در کشور دیگر مشغول فعالیت است.

در صورتی که نباز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی دارید، کافی است با شماره‌های موسسه یورو اقامت که در سایت قرار دارد تماس بگیرید و تمامی اطلاعات لازم را از متخصصان و مشاوران این مجموعه دریافت کنید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اسلواکی و دادن بهترین پاسخ به نیازهای بازار این کشور (3)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ