Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اسلواکی نکاتی که باید در نظر بگیرید

موارد بحث شده

ثبت شرکت اسلواکی در کنار تمام مزایا و معایبی که دارد، یکی از بهترین پیشنهادهایی است که می‌توان به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران داد؛ زیرا اسلواکی دارد مسیر رشد و ترقی را طی می‌کند و به همین خاطر از سرمایه‌گذاران و کارآفرینانی که وارد فرآیند ثبت شرکت اسلواکی می‌شوند، با تمام امکانات حمایت می‌کند. یمی از مزایا دولت اسلواکی برای کارآفرینان، اعطای اقامت اسلواکی به صورت موقت است که پس از مدتی دائمی می‌شود.

در این مطلب قصد داریم به چند مورد از نکاتی اشاره کنیم که در هنگام ثبت شرکت اسلواکی باید مد نظر قرار دهید. در ادامه به چند مورد از این موارد اشاره شده است:

  • جمعیت اسلواکی حدود 5 میلیون نفر است. پس به راحتی می‌توان فهمید که بازار این کشور خیلی کوچک است و باید پس از ثبت شرکت اسلواکی ، به فکر محصولی فراگیر و همه‌پسند باشید تا بتوانید به ثروت قابل توجهی دست پیدا کنید.
  • در صورتی که تجربه حضور در بازارهای بین‌المللی را ندارید، اسلواکی فرصتی بی‌نظیر است که بتوانید خود را امتحان کنید و با ریزه‌کاری‌ها آشنا شوید. توجه داشته باشید که برای آشنایی بهتر با اسلواکی، فرهنگ و موارد مورد علاقه مردم آن، بهتر است چند نفر از شهروندان این کشور را وارد تیم کنید و از آن‌ها مشورت بگیرید.
  • سعی کنید تا حد امکان از کاغذبازی و کارهای دولتی بی‌مورد دوری کنید. موسسه یورو اقامت این امکان را برای شما فراهم می‌کند.
  • در اروپای غربی، تا دلتان بخواهد تاجر و افراد فعال در حوزه کسب و کار وجود دارد ولی کمبود توسعه‌دهندگان بیداد می‌کند. این در حالی است که توسعه‌دهندگان کار اصلی را انجام می‌دهند. در صورتی که قصد دارید به رشد و تعالی برسید و پس از ثبت شرکت اسلواکی موفق شوید، باید از توسعه‌دهندگان کاربلد و خبره‌ای که در این کشور حضور دارند، استفاده کنید.

موسسه یورو اقامت؛ همراه همیشگی شما در مسیر ثبت شرکت اسلواکی

در صورتی که تصمیم دارید اقامت اسلواکی را دریافت کنید و کسب و کار خود را در این کشور راه بیندازید، یکی از بهترین و هوشمندانه‌ترین ایده‌ها این است که از موسساتی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، کمک بگیرید. متخصصان موسسه یورو اقامت این توانمندی و مهارت را دارند که در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزنیه ممکن کسب و کار شما را در اسلواکی به راه بیندازند و اقامت این کشور را برای شما بگیرند.

در صورتی که ایده خاصی مد نظر دارید یا می‌خواهید بیزنس خود را در اسلواکی راه اندازی کنید، کافی است با شماره تلفن‌هایی که در سایت قرار دارد، تماس بگیرید و تمامی سوالات خود را از مشاوران یورو اقامت بپرسید. این افراد می‌توانند تمام راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اسلواکی نکاتی که باید در نظر بگیرید
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ