ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اسلواکی در سریع‌ترین زمان ممکن

موارد بحث شده

در حال حاضر بسیاری از متخصصان از طولانی بودن فرآیند ثبت شرکت اسلواکی  شکایت دارند. یکی از کارآفرینان چندی پیش اظهار داشت که آیا امکان ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی به صورت سریع و با هزینه مناسب وجود دارد؟

آیا شما هم چنین سوالی دارید؟ آیا تمایل دارید که هر چه سریع‌تر فرآیند ثبت شرکت اسلواکی ثبت شرکت اسلواکی را به اتمام برسانید، اقامت اسلواکی را دریافت کنید و کسب و کار خود را در این کشور آغاز کنید؟ در صورتی که پاسخ شما به این سوالات مثبت است تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

یک موسسه عالی برای ثبت شرکت اسلواکی

یکی از موسسات فعال در حوزه ثبت شرکت اسلواکی  ، موسسه یورو اقامت است که تمام تلاش خود را برای سرعت بخشیدن به فرآیند راه اندازی شرکت انجام می‌دهد. این مجموعه با افتتاح یک شرکت در لهستان در تلاش است که امور اداری مربوط به راه اندازی بیزنس و ثبت شرکت اسلواکی ، لهستان و آلمان با بالاترین سرعت و در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

افزایش تقاضا موجب کاهش سرعت می‌شود اما یورو اقامت …

در چند سال اخیر تقاضای کارآفرینان و سرمایه‌‎گذاران برای ثبت شرکت اسلواکی  به شدت بالا رفته است. هر روز شاهد افزایش شرکت‌ها و کسب و کارها در این کشور هستیم. این افزایش تقاضا باعث می‌شود که سرعت ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی بیشتر شود.

موسسه یورو اقامت با وجود بالا رفتن تقاضا برای ثبت شرکت اسلواکی  تمام تلاش خود را برای بالا بردن سرعت انجام می‌دهد.

بهترین مشاوران، یک مزیت رقابتی برای موسسه یورو اقامت

یکی از مزیت‌های رقابتی موسسه یورو اقامت، مشاوران و متخصصان برتر در حوزه راه اندازی بیزنس در کشور لهستان است. این شرکت تمام تلاش خود را می‌کند که بهترین مشاوره‌های ممکن را از راه‌های مختلف (تلفنی، حضوری و غیره) در اختیار کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و کاربران و مخاطبان خود بگذارد.

هدف از این مشاوره‌‎ها این است که کارآفرین بتواند به سرعت به موفقیت برسد و به راحتی به دائمی کردن اقامت اسلواکی فکر کند.

شماره‌های تماس یورو اقامت را به خاطر بسپارید

موسسه یورو اقامت به عنوان یکی از موسسات پیشتاز در حوزه ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی ، تلاش می‌کند که خدمات خود را به کارآفرینان بیشتری ارائه دهد. مقالات متنوع این مجموعه در مورد کسب و کارهای مختلف در اسلواکی گواه همین مسئله است. در صورتی که شما نیز به مشاوره متخصصان یورو اقامت نیاز دارید، کافی است با شماره‌های این مجموعه که در سایت قرار دارد، تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اسلواکی در سریع‌ترین زمان ممکن
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights