ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اسلواکی در زمینه پوشاک و لباس

موارد بحث شده

ثبت شرکت اسلواکی در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین و کارآمدترین راه‌ها برای اخذ اقامت اسلواکی به حساب می‌آید. راه اندازی کسب و کار در این کشور به شدت آسان و راحت است و به کمک موسسه یورو اقامت می‌توانید شرکت خود را در زمینه‌های گوناگونی در این کشور راه اندازی کنید.

یک زمینه فوق‌العاده برای ثبت شرکت اسلواکی

در حال حاضر بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به دنبال ایده‌ای برای ثبت شرکت اسلواکی هستند و تمایل دارند که با راه اندازی کسب و کار در این کشور، اقامت اسلواکی را هم به دست بیاورند. متخصصان موسسه یورو اقامت با مطالعات گوناگون در زمینه‌های گوناگون به این نتیجه رسیدند که حوزه پارچه، پوشاک و لباس می‌تواند فوق‌العاده جذاب و درآمدزا باشد.

یک تاریخچه کوتاه از صنعت پارچه و لباس در اسلواکی

قرن نوزده و قرن بیست میلادی دورانی بود که صنعت پوشاک و پارچه در اسلواکی شکوفا شد. در این دوران افراد زیادی در این زمینه مشغول به کار و فعالیت شدند. در آن بازه زمانی دو کارخانه «روزومبروک» و «ژیلینا» از همه پرکارتر و بزرگ‌تر بودند.

بعد از سال 1989 و در دوران تحول اقتصادی، حوزه پوشاک و پارچه در اسلواکی دچار اضمحلال شد و در نتیجه نرخ تولید و اشتغال داخلی با افت چشمگیری مواجه شد. عمده این مشکلات به خاطر واردات بالای کالاهای ارزان از کشورهای خارجی بود که به کاهش قدرت خرید مردم اسلواکی منتهی می‌شد.

تا سال 1999 این ماجرا ادامه داشت و صنعت پارچه در این کشور رو به افول بود تا این‌که قرن 21 آغاز شد و تحول خوبی در این صنعت در اسلواکی به وجود آمد. در حال حاضر کارآفرینان زیادی برایثبت شرکت اسلواکی

آمار و ارقام در رابطه با پوشاک و پارچه در اسلواکی

در حال حاضر بیش از 40000 نفر در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. ارزش افزوده این صنعت در اسلواکی حدود 8.4 میلیارد کرون اسلواکی برآورد می‌شود. 75 درصد صادرات این کشور به بازارهای اروپای غربی صورت می‌گیرد. شایان ذکر است که کالاهای ارزان و کم‌ارزش آسیایی تعادل را از بازارهای اروپا سلب کرده است ولی با این اوصاف پوشاک باکیفیت طرفداران زیادی در بین اروپایی‌ها دارد.

راه‌هایی برای درآمدزایی در حوزه پوشاک و پارچه

در صورتی که قصد دارید وارد فرآیند ثبت شرکت اسلواکی شوید و از این طریق کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کنید و اقامت اسلواکی را دریافت نمایید، سه مسیر پیش روی شما قرار دارد:

  • راه اندازی کسب و کار از طریق تولید پوشاک و پارچه (برندسازی)
  • راه اندازی کسب و کار از طریق روش فرنچایز
  • راه اندازی کسب و کار از روش ایجاد شعبه

هر کدام از راه‌های بالا مزایا و معایب خود را دارد که در مقالاتی به صورت جداگانه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایطثبت شرکت اسلواکی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اسلواکی در زمینه پوشاک و لباس
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights