Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اسلواکی در زمینه مراقبت از بیماران و سالمندان در منزل

موارد بحث شده

ثبت شرکت اسلواکی و مراقبت از بیماران در منزل، یکی از پردرآمدترین زمینه‌های کاری است که کارآفرینان و سرمایه‌گذاران می‌توانند به آن ورود کنند. یکی از کوچک‌ترین مزایای ثبت شرکت اسلواکی در این زمینه، امکان اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت است. در ادامه این مطلب تصمیم داریم نگاهی کلی و جامع نسبت به این مسئله داشته باشیم و کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به یک حوزه کاری بی‌نظیر، مادی و معنوی آشنا کنیم. این شغل یکی از بهترین و زیباترین جلوه‌های نوع‌دوستی و خدمت به انسان‌ها به حساب می‌آید.

ثبت شرکت اسلواکی و پرستاری در منزل؛ زیبا و پردرآمد

یکی از بهترین زمینه‌ها برای ثبت شرکت اسلواکی که از جنبه‌های مادی و معنوی برخوردار است، مسئله پرستاری در منزل است. پرستاری از سالمندان و بیماران در منزل، بخشی جدایی‌ناپذیر از بهداشت، درمان و مراقبت‌های پزشکی است.  در حال حاضر نیاز به مراقبت‌های پزشکی در منزل در کشور اسلواکی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

تحقیقات نشان می‌دهد که پرستاری در منزل پردرآمد است

نظرسنجی‌هایی که اخیراً در کشور اسلواکی پیرامون مسئله درمان انجام شده است نشان می‌دهد که بیش از 90 درصد از شهروندان کشور اسلواکی ترجیح می‌دهد که در منزل خود بستری شوند و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار بگیرند. از این جهت است که ثبت شرکت اسلواکی در زمینه پرستاری در منزل، متقاضیان زیادی در اسلواکی دارد و با راه اندازی چنین کسب و کاری در اسلواکی می‌توانید به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید.

آینده جهان متعلق به سالمندان است

آمار و ارقام اروپا و سایر بخش‌های جهان نشان می‌دهد که میزان افراد سالمند در جهان رو به رشد است و به زودی شاهد افزایش این تعداد خواهیم بود. بنابراین موسساتی که در زمینه ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و مراقبت از بیماران و سالمندان فعالیت می‌کنند، رونق خواهند گرفت. از این جهت است که ثبت شرکت اسلواکی در زمینه مراقبت از بیماران و سالمندان توصیه می‌شود.

راه اندازی کسب و کار مراقبت در منزل از طریق فرنچایز

فرنچایز (اخذ نمایندگی) یکی از بهترین راهکارها برای راه اندازی کسب و کار مراقبت در منزل است. در مقاله « ثبت شرکت اسلواکی و مراقبت در منزل از طریق فرنچایز» به صورت کامل به این موضوع پرداخته‌ایم که مطالعه آن به تمامی علاقمندان به این صنعت پیشنهاد می‌شود.

موسسه یورو اقامت سابقه خوب و درخشانی در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت دارد. در صورتی که قصد راه اندازی کسب و کار در اسلواکی را دارید و می‌خواهید از این طریق به اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت برسید، کافی است با شماره‌های یورو اقامت تماس بگیرید و درخواست خود را با متخصصان این مجموعه در میان بگذارید. مشاوران این موسسه به تمامی سوالات شما در زمینه‌های مذکور پاسخ خواهند داد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اسلواکی در زمینه مراقبت از بیماران و سالمندان در منزل
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ