Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اسلواکی در زمینه عکاسی از روش فرنچایز

موارد بحث شده

 ثبت شرکت اسلواکی در زمینه عکاسی از روش فرنچایز

 ثبت شرکت اسلواکی در زمینه عکاسی از طریق فرنچایز یکی از بهترین روش‌هایی است که از طریق آن می‌توانیم اقامت اسلواکی را دریافت کنیم. این روش مزایا و معایب مخصوص خودش را دارد ولی به طور کلی مزایای آن خیلی بیشتر از معایب آن است. در صورتی که تمایل به راه اندازی کسب و کار در اسلواکی دارید، پیشنهاد می‌شود که تا پایان این مقاله با ما همراه شوید؛ زیرا قرار است اطلاعات بسیار خوب و مفیدی در مورد روش فرنچایز کسب کنید.

فرنچایز؛ روشی پردرآمد برای  ثبت شرکت اسلواکی

فرنچایز روشی است که درآمد بسیار خوبی برای کارآفرینان ایجاد می‌کند؛ زیرا در این روش شما نماینده یک برند معروف و معتبر در زمینه عکاسی هستید و مشتریان خیلی راحت‌تر از یک برند جدید به شما اعتماد می‌کنند. وقتی اعتماد مشتری حاصل شد، درآمد پس از آن نصیب شما خواهد شد.

در واقع در این روش مسیر پیش روی شما برای رسیدن به درآمد بسیار کوتاه خواهد شد و می‌توانید خیلی راحت‌تر و البته سریع‌تر به درآمد مورد نظر خودتان دست پیدا کنید.

هزینه‌های بازاریابی از طریق فرنچایز به شدت کاهش می‌یابد

وقتی شما نماینده یک برند معتبر هستید در واقع وقتی او دارد برای خودش تبلیغات و بازاریابی می‌کند به صورت غیر مستقیم برای شما هم تبلیغات و بازاریابی انجام داده است و به این صورت است که هزینه‌های مربوط به تبلیغات و بازاریابی برای شما به کمترین میزان ممکن می‌رسد.

تنها کاری که باید بکنید این است که مبلغی جزئی صرف بازاریابی، تبلیغات و اعلام کردن آغاز به کار شرکتتان در اسلواکی هزینه کنید.

باید بخشی از درآمدتان را پس از  ثبت شرکت اسلواکی به نماینده برند اصلی بدهید

تنها عیب این روش برای  ثبت شرکت اسلواکی این است که باید بخشی از درآمدتان را به عنوان حق فرنچایز به صاحب برند اصلی بدهید و این بخشی از فرآیند روش فرنچایز است. شما باید بخش معینی از درآمدتان را در بازه‌های زمانی معین به صاحب برند بدهید.

متخصصان و کارشناسان مجموعه یورو اقامت با حضور در جلسه مذاکره فرنچایز تلاش می‌کنند که حق فرنچایز تا حد امکان کاهش یابد و همه فرآیندها به صورت قانونی صورت گیرد. در صورتی که قصد ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی را دارید با شماره‌‎های مندرج در سایت یورو اقامت که در ادامه این مطلب هم آمده است تماس حاصل نمایید. متخصصان و مشاوران این مجموعه منتظر ارائه بهترین خدمات مشاوره به شما هستند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اسلواکی در زمینه عکاسی از روش فرنچایز
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ