Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اسلواکی در زمینه خودرو و قطعات آن

موارد بحث شده

ثبت شرکت اسلواکی به یکی از جذاب‌ترین راهکارهای ثروت آفرینی برای بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران تبدیل شده است؛ زیرا در کنار ثبت شرکت می‌توانند اقامت اسلواکی را دریافت کنند. بسیاری از افراد از این موضوع اطلاع ندارند که اسلواکی، یکی از قطب‌های خودروسازی اروپا است و شرکت‌های خودروسازی بسیاری در این کشور مشغول به کار و فعالیت هستند.

در ادامه این مطلب قصد داریم یک ایده عالی برای ثبت شرکت اسلواکی مطرح کنیم که کارآفرینان متخصص در این زمینه می‌توانند با این ایده، درآمد قابل توجهی برای خود کسب نمایند. این ایده می‌توانند به راحتی شما را به اقامت اسلواکی به صورت دائم برساند.

ثبت شرکت اسلواکی در زمینه خودرو با روش فرنچایز

اگر بتوانید با شرکت‌های خودروسازی بزرگ وارد مذاکره شوید و یک نمایندگی از آن‌ها در اسلواکی تأسیس کنید، می‌توانید کار فروش و امور مربوط به آن را در اسلواکی آغاز کنید. اخذ نمایندگی یا فرنچایز یکی از روش‌هایی است که توسط موسسات گوناگونی توصیه می‌شود و طرفداران زیادی دارد؛ زیرا درآمد قابل توجهی در آن نهفته است.

فعالیت در زمینه قطعات خودرو

یکی از فعالیت‌های پردرآمد در زمینه خودرو، تولید قطعات خودرو است. می‌توانید با یکی از شرکت‌های خودروسازی فعال در اسلواکی قرارداد ببندید و قطعات مورد نیاز آن را تولید کنید. خوشبختانه در این کشور مشکلی از نظر نیروی انسانی وجود ندارد و نیروی انسانی متخصص و ماهر در این زمینه یافت می‌شود.

صادرات قطعات خودرو به سراسر جهان

یکی از بهترین راه‌ها برای ثبت شرکت اسلواکی در زمینه خودرو، ساخت و صادرات قطعات خودرو است. اگر کشور مقصد شما، کشورهای اتحادیه اروپا باشد، هیچ قانونی برای پرداخت هزینه‌های گمرکی وجود ندارد. در صورتی که بخواهید به سایر کشورهای جهان قطعه صادر کنید، لازم است هزینه‌های گمرکی را هم مد نظر قرار دهید.

در حال حاضر سود قابل توجهی در این کار وجود دارد و کارآفرینان و سرمایه‌گذاران زیادی تلاش می‌کنند که وارد این حوزه شوند و از این زمینه کاری درآمد کسب کنند. ثبت شرکت اسلواکی در زمینه خودرو می‌تواند در زمینه‌های دیگری هم انجام شود که در مقالات دیگری به آن‌ها اشاره خواهد شد.

موسسه یورو اقامت، چندین سال است که در زمینه‌ ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی فعالیت می‌کند. کارآفرینان و سرمایه‌گذاران از راه اندازی کسب و کار و بیزنس خود در این کشور رضایت دارند. در صورتی که تمایل دارید کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کنید و رشد و توسعه دهید، کافی است با مشاوران یورو اقامت تماس بگیرید و هر گونه سوالی در این زمینه دارید، مطرح کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اسلواکی در زمینه خودرو و قطعات آن
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ