Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

تجربه دنیایی دیگر با ثبت شرکت در اسلواکی

موارد بحث شده

وقتی صحبت از ثبت شرکت در اسلواکی به میان می‌آید، خاطرات و تجارب خوبی در ذهن بسیاری از افرادی که کسب و کار خود را در اسلواکی راه اندازی کرده‌اند، زنده می‌شود. اولین تجربه و خاطره خوب، اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت برای خود کارآفرین و اعضای خانواده او است که باعث می‌شود با آسودگی خاطر بتواند فعالیتی گسترده در این کشور انجام دهد و روز به روز به سطوح بالاتری برسد.

در این مطلب قصد داریم به چند مورد از مسائل جذاب و خاصی اشاره کنیم که دولت این کشور برای متقاضیان ثبت شرکت در اسلواکی در نظر گرفته است.

زندگی ارزان، سطح زندگی عالی و امید به زندگی بالا

یکی از مهم‌ترین مزایای اسلواکی، آرامش و آسایش است. فردی که وارد این کشور می‌شود، در صورتی که یک کار عادی داشته باشد می‌تواند زندگی خوبی را تجربه کند و رفاهی بی‌نظیر داشته باشد. امید به زندگی در این کشور فوق‌العاده است و به همین خاطر بسیاری از کارآفرینان هوشمند ثبت شرکت در اسلواکی را به بقیه کشورها ترجیح می‌دهند.

در مقاله «ثبت شرکت در اسلواکی و لذت از ساختار اقتصادی» تا حدود زیادی به اصلاحات حاکم بر این کشور در سال 1993 که به رشد و پیشرفت این کشور کمک کرد، اشاره شده است.

ملتی چندفرهنگی؛ نماد همزیستی مسالمت‌آمیز

یکی دیگر از مزایای این کشور، وجود اقشار، نژادها و رنگ‌های متفاوت در آن است. حتی پس از ورود به اسلواکی این احتمال وجود دارد که بسیاری از هم‌وطنان خود را ببینید.

آموزش تا بالاترین سطوح رایگان است

در صصورتی که بتوانید پس از ثبت شرکت اسلواکی، اقامت این کشور را دریافت کنید و خانواده خود را به اسلواکی بیاورید، می‌توانید خودتان و تمامی اعضای خانواده از آموزش رایگان در این کشور لذت ببرید. دانشگاه‌هایی که در این کشور وجود دارد، جزء بهترین و پرافتخارترین دانشگاه‌های اروپایی هستند.

ثبت شرکت در اسلواکی؛ کشوری با امنیت بالا

یکی از بزرگ‌ترین مزایای اسلواکی که بسیاری از کارآفرینان را به اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت مشتتاق کرده، امنیت بالا و سطح پایین جرم و جنایت در این کشور است. یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود یورو اقامت این کشور را به بسیاری از افراد توصیه کند، امنیت و اقتصاد خوب و رضایت‌بخش این کشور است.

در صورتی که شما نیز قصد راه اندازی کسب و کار خود در کشوری نمونه را دارید، پیشنهاد ما به شما اسلواکی است. یورو اقامت به ثبت شدن شرکت‌های زیادی در این کشور کمک کرده و به همین خاطر به صورت کامل با محیط عالی این کشور آشنایی دارد و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن شرکت شما را ثبت و اقامت شما را دریافت کند.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

تجربه دنیایی دیگر با ثبت شرکت در اسلواکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ