ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

بهترین کسب و کارها برای ثبت شرکت اسلوکی (آینده نگری) (1)

موارد بحث شده

یکی از مهم‌ترین کارهایی که هر کارآفرین یا سرمایه‌گذار باید پیش از ثبت شرکت اسلواکی انجام دهد، آینده نگری است. وقتی یک شخص آینده نگر باشد و احتمالات موجود را در نظر بگیرد، مسلماً خیلی راحت‌تر به موفقیت دست پیدا می‌کند. آینده نگری می‌تواند تضمینی برای دائمی شدن اقامت اسلواکی باشد. در این مطلب تصمیم داریم نگاهی به بازار آینده اسلواکی داشته باشیم تا ببینیم که در آینده قرار است چه رویدادهایی در این کشور رقم بخورد و بازار این کشور دچار چه تغییراتی خواهد شد.

بازارها و زمینه‌های پردرآمد آینده برای ثبت شرکت اسلواکی

در آینده نه‌چندان دور بازار اسلواکی برای راه اندازی کسب و کار خیلی داغ‌تر از الآن می‌شود و کارآفرینان گوناگون تلاش می‌کنند که کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کنند. در ادامه این بخش تصمیم داریم  به چند زمینه برای ثبت شرکت اسلواکی اشاره کنیم که می‌تواند علاوه بر اقامت اسلواکی ، درآمدهای حیرت انگیزی برای شما به همراه داشته باشد:

1. صنعت خودرو و لوازم جانبی

در حال حاضر شرکت‌های بزرگ خودروسازی تلاش می‌کنند که یکی از شعبه‌های خود را در این کشور راه اندازی کنند؛ زیرا اسلواکی پتانسیل خوبی برای خودروسازان دارد. در صورتی که در زمینه قطعات جانبی فعالیت دارید می‌توانید پس از ثبت شرکت اسلواکی در این زمینه، با کارخانه‌های خودروسازی قرارداد ببندید و محصولات خود را به آن‌ها بفروشید.

یکی از پردرآمدترین حوزه‌های کسب و کار در آینده، فعالیت در زمینه خودروسازی و لوازم جانبی آن خواهد بود.

2. تجهیزات الکترونیکی و سخت افزاری کامپیوتر

یکی از حوزه‌هایی که در آینده می‌تواند درآمد فوق العاده‌ای برای شما رقم بزند و کسب و کار شما را به شکلی شگفت‌انگیز و بی‌نظیر رشد دهد، ثبت شرکت اسلواکی در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی برای قطعات و سخت افزارهای کامپیوتر است.

به عنوان مثال در چند سال اخیر تولید و عرضه مانیتور در اسلواکی رشد بسیار خوبی داشته است. حال فرض کنید که شما بتوانید یکی از قطعات این مانیتور را تولید کنید و به فروش برسانید. قطعاً کسب و کاری پرسود و دائمی برای خودتان رقم می‌زنید. شرکت‌هایی مانند سامسونگ، سونی و پاناسونیک در تلاش هستند که وارد بازار اسلواکی شوند. شما می‌توانید با این شرکت‌ها همکاری کنید و محصولات خود را به آن‌ها بفروشید.

موسسه یورو اقامت در چند سال اخیر تلاش کرده است که کارآفرینان را به سمت کسب و کارهای پرسود هدایت کند. در صورتی که شما هم تصمیم به ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی دارید، کافی است با شماره‌های یورو اقامت تماس بگیرید و تمام سوالات و ابهامات خود را از مشاوران این مجموعه بپرسید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

بهترین کسب و کارها برای ثبت شرکت اسلوکی (آینده نگری) (1)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights