Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

بررسی وضعیت صادرات پس از ثبت شرکت اسلواکی در سال 2020

موارد بحث شده

ثبت شرکت اسلواکی با رشد قابل توجهی همراه بوده است. سال 2020 یکی از بهترین سال‌ها برای اقتصاد جهانی محسوب می‌شود و کارآفرینان و سرمایه گذاران با استفاده از این فرصت می‌توانند شرکت خود را در اسلواکی راه اندازی کنند، اقامت اسلواکی را دریافت نمایند و درآمد قابل قبولی در این کشور برای خودشان رقم بزنند.

در ادامه این مطلب تصمیم داریم به یکی از مهم‌ترین جنبه‌های کسب و کار پس از ثبت شرکت اسلواکی اشاره کنیم که استفاده از این جنبه می‌تواند رونق کسب و کار شما را چندین برابر کند. در صورتی که تمایل دارید از این جنبه آگاه شوید، کافی است تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

یکی از بهترین جنبه‌های ثبت شرکت اسلواکی : صادرات!

یکی از بهترین کارهایی که می‌‎توانید پس از راه اندازی کسب و کار خود در اسلواکی انجام دهید الین است که محصولات و خدمات خود را به سایر کشورها (چه در اتحادیه اروپا و چه خارج از آن) صادر کنید. وضعیت سیاسی اسلواکی به گونه‌ای است که امکان صادرات به کشورهای مختلف جهان را برای شما فراهم می‌کند.

وقتی پس از ثبت شرکت اسلواکی وارد فاز صادرات شوید، یک سری مزیت شامل حال شما می‌شود که در ادامه این مطلب تصمیم داریم به مزایای صادرات اشاره کنیم:

1. دسترسی به بازارهای جهانی

وقتی در کسب و کار خود وارد فاز صادرات می‌‎شوید به این معنا است که به بازار اسلواکی اکتفا نمی‌کنید و تمایل دارید که یک شرکت بزرگ و بین المللی راه اندازی کنید. این شرکت می‌تواند محصولات خود را به کشورهای مختلف عرضه کند و بازاری بزرگ برای خودش ایجاد نماید.

این بازار بزرگ به مرور پیشرفته‌تر و وسیع‌تر می‌شود و سود قابل توجهی برای شما به همراه خواهد داشت. بنابراین سعی کنید پس از ثبت شرکت اسلواکی صادرات را به عنوان یکی از اولویت‌های خودتان شناسایی کنید.

2. افزایش سریع اعتبار برند

یکی از مزایای اصلی صادرات این است که می‌توانید خیلی سریع اعتبار برند خود را در سطح جهانی افزایش دهید و به عنوان یک برند شناخته‌شده و معروف فعالیت کنید. صادرات علاوه بر افزایش سود موجب افزایش اعتبار برند نیز می‌شود.

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد صادرات، معایب و مزایای آن پس از ثبت شرکت اسلواکی به دست آورید، کافی است مقاله « صادرات محصولات پس از ثبت شرکت اسلواکی با چه معایبی می‌تواند همراه باشد؟ » را مطالعه کنید. همچنین در صورتی که سوالی در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی دارید می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید و جواب تمامی سوالات خود را از متخصصان این مجموعه بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

بررسی وضعیت صادرات پس از ثبت شرکت اسلواکی در سال 2020
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ